Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از زمان شیوع این بیماری تا ظهر امروز را 60 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کیانوش جهانپور ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به افزایش تعداد بهبودیافتگان و رسیدن این تعداد به 24 هزار و 236 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: برابر آزمایش‌های انجام‌شده از روز گذشته تاکنون ۲ هزار و 274 مورد دیگر به مبتلایان این ویروس افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که تاکنون 60 هزار و 500 نفر از هم‌وطنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته 136 نفر دیگر از هم‌وطنان جان خود را از دست داده‌اند که درمجموع و از روز شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز ۳ هزار و 739 نفر در کشور فوت کرده‌اند و ۴ هزار و 83 نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

انتهای پیام/۴۱۴۵

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا کیانوش جهانپور آخرین آمار مبتلایان کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند

عبدالحسین ملک جعفریان، این آمار را اختصاص به بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ عنوان کرد و گفت: از این تعداد قریب به ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر از موزه مرکزی و فرش بازدید داشته اند. 
وی، موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با ۳هزار و ۸۰۰ و موزه مردم شناسی با ۵۰۵ نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی بازدید قرار داد. 
ملک جعفریان تصریح کرد:  طی این مدت ۱۱۰ گردشگر خارجی از کشورهای پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه نیز برای بازدید به موزه های حرم مطهر رضوی آمدند. 
رئیس اداره گنجینه های موزه آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه با تعداد ۵ هزار و ۶۵۵ نفر بازدید کننده را پربازدیدترین روز سال برشمرد و اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • آمار نهایی داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ / ۹۵۶ هزار نفر ثبت‌نام کردند