Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور پیشگیری اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: ۳۰ درصد از کل تماسهای مردمی با مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ این استان طی نیمه نخست فروردین ماه جاری مختص به موارد مرتبط با بیماری همه‌گیر کرونا بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین تنهاطلب افزود: طی نیمه اول فروردین ماه در استان تعداد ۷۴۰ تماس تلفنی از سوی مردم با خط ۱۴۸۰ مرکز مشاوره تلفنی بهزیستی استان برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان این که این مرکز امسال به دلیل پاسخگویی به نیازهای مردمی و ارائه مشاوره در جهت حمایت روانی در شرایط بحرانی موجود در کل ایام تعطیلات از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب فعال بود ادامه داد: طی ۱۵ روز فروردین امسال تماسهای تلفنی با این مرکز رشد قابل توجهی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است. معاون بهزیستی خراسان رضوی گفت: بیشترین تعداد تماس در این ایام با ۱۰۱ تماس مربوط به اختلافات خانوادگی پیش آمده بر اثر قرنطینه خانگی و مشکلات افراد در منزل است. وی افزود: رتبه دوم بیشترین تماس‌ مردمی با ۸۸ مشاوره مربوط به اضطرابات ناشی از شوع بیماری کرونا و نحوه مقابله با آن طی این مدت بوده است. تنهاطلب گفت: وسواس فکری و رفتاری در زمینه شست و شوی افراطی و نیز نگرانی‌های مربوط به فوت عزیزان به دلیل ابتلا به کرونا نیز با ۶۳ مورد تماس تلفنی، سومین رتبه بیشترین تماس با این مرکز مشاوره را به خود اختصاص داده است. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد:  با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار شهروندان قرار گرفته است، در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ بالغ بر ۶۵۰ تماس از سوی شهروندان درخصوص آبگرفتگی معابر و جوی‌های سطح شهر در این سامانه ثبت شد.

 

از این موارد، تعداد اندکی نیز مربوط به فرونشست و فرسایش آسفالت خیابان‌ها گزارش شده بود و این آمار در حالی است که نسبت به بارندگی مشابه، کاهش چشمگیری از آبگرفتگی معابر گزارش شده است؛ لذا پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷، گزارش‌ها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزه‌های مربوطه ارسال شد و حوزه‌های اجرایی بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.

 

شایان ذکر است این آرامش و وضعیت عادی تردد شهروندان در کوتاه‌ترین زمان را مرهون تلاش و زحمات شبانه روزی عوامل خدوم خدمات شهری و کلیه همکاران در ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هستیم.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز