Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود، مطلبی را درباره گزارش‌های جهانی در خصوص تاثیرگذاری کرونا بر کسب‌وکار منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: کرونا ضرورت راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را بیش از پیش نشان داد/ باید در زمان بحران استفاده از اینترنت را مدیریت کنیم

ناظمی در اینستاگرام خود نوشت:

«گزارش‌های جهانی در خصوص تاثیرگذاری کرونا بر کسب‌وکار توسط شرکت‌های بزرگ مشاور مدام منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فقدان شرکت‌های مشاور بزرگ در ایران شاید یکی از دلایل ضعف و آسیب‌پذیری کسب‌وکار‌های ایرانی در تاب‌آوری و پابرجایی رشد و توسعه است.
واقعیت آن است که ما نیاز داریم به چنین مشاوره‌هایی و نیاز داریم به مستندسازی ایده‌ها و دیدگاه‌هایمان برای به‌اشتراک‌گذاری‌شان.
گزارش «بحران کرونا و اقدامات ابتکاری شرکت‌ها و کسب و کارها» را اساتیدی از دانشگاه تهران و  ایرنا مشترک تولید کرده‌اند. دکتر غلامحسین حسینی‌نیا و دکتر علی داوری با همکاری دکتر مهدی جعفرزاده
دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری ایرنا اقدام به انتشار این گزارش کرده است. تلاش که به تصمیم‌گیران اصلی شرکت‌ها یعنی اعضای هئیت مدیره و مدیران ارشد در مواجهه با بحران ویروس‌کرونا در سال ۹۹ کمک خواهد کرد تا برای مواجهه با چالش‌های فراوانی که روبرو خواهند شد؛ آماده‌تر شوند.
با آرزوی افزایش و پربارتر شدن چنین نوع از گزارش‌ها.
در مجموع ۴ نوع راهبرد را من می‌فهمم، از خوب به بدتر شدن اوضاع:
۱-کاهش هزینه و تعدیل
۲-بهبود عملکرد و جذب سرمایه‌گذار
۳-تغییر محصول و خدمت
۴-تملک و ادغام (M&A)»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ارتباطات شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی

مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.    به گزارش ایسنا، رضا کارگر اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.   همچنین  جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌شده در فرودگاه‌ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.   وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.   به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد و امام خمینی تهران با تعلیق مواجه شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • امیرعبداللهیان: ریشه بحران در منطقه به جنگ غزه بر می‌گردد