Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز دوشنبه در آیین توزیع این بسته های غذایی و بهداشتی در مناطق محروم استان در محل مجموعه ورزشی جهان آرا اهواز اظهار داشت : باتوجه به نیاز مناطق محروم  به اقلام بهداشتی و غذایی و همچنین شرایط سخت اقتصادی برای برخی از خانواده های نیازمند ، توزیع اقلام بهداشتی و غذایی از هفته های قبل در مناطق محروم آغاز شده و اکنون دومین مرحله از این حرکت جهادی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله نخست چهار هزار بسته بهداشتی و غذایی در مناطق محروم استان خوزستان توسط نیروهای بسیج و گروه های جهادی توزیع شد و در دومین مرحله نیز سه هزار بسته غذایی و سه هزار بسته بهداشتی در این مناطق در حال توزیع است .

جانشین قرارگاه جهادی شفا در خوزستان ادامه داد: هر بسته غذایی و بهداشتی معادل پنج میلیون ریال ارزش دارد که با حمایت شرکت فولاد خوزستان و خیران استان در این مرحله بین خانواده های نیازمند توزیع می شود و در روزهای آینده نیز قرار است ۲ هزار دست لباس پرستاری در کارگاه های تولیدی استان تولید شود. همچنین تولید دستکش، باند و محلول های ضدعفونی کننده با دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو آغاز شده است و گروه های جهادی با تمام ظرفیت در این زمینه نیز مشغول به فعالیت هستند. 

سرهنگ پاسدار حاجتی گفت: فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در مناطق مختلف استان مسئول توزیع اقلام بهداشتی و غذایی بین خانواده های نیازمند هستند و امید است در این زمینه همچنان بتوانیم با کمک خیران از خانوارهای نیازمند حمایت کنیم .

پیش از این نیز سرهنگ پاسدار دلاور عسگری مسوول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان از تولید روزانه ۲۰ هزار عدد ماسک در شهرستان‌ها و سه هزار عدد در مرکز استان برای توزیع در بین مردم خبرداده بود.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چین سازمان بهداشت جهانی سازمان غذا و دارو شرکت فولاد ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بهداشتی و غذایی مناطق محروم هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه به خبرگزاری صدا و سیما افزود: اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی در خراسان شمالی بیش از سه هزار مادر را شامل می‌شود.
وی گفت: مادران مشمول این طرح می‌توانند از بسته‌های حمایتی پیش بینی شده که شامل لبنیات، پروتئین، حبوبات، روغن، غلات، مغزی جات، میوه‌جات و سبزیجات و بسته بهداشتی شامل پوشک، شامپو، صابون و شوینده‌های بهداشتی برای کودک و مادر است تا مبلغ حدود ۶۰۰ هزار تومان به صورت رایگان خرید کنند.
به گفته اسلام خواه این اعتبار در حساب سرپرست خانوار‌های مشمول طرح تامین شده و قابل بهره برداری و خرید است و امکان خرید اقلام مورد تایید از طریق تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد کالابرگ در دسترس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد
  • تخصیص بسته غذایی به مادران دارای فرزند شیرخوار
  • سه هزار نفر در خراسان شمالی مشمول طرح یسنا
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز