Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز 19 فروردین سامانه بارشی که وارد کشور شده است تقویت خواهد شد، گفت: فردا آسمان تهران ابری و بارانی است.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: سامانه بارشی که از شمال غرب وارد کشور شده است، تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز در شمال غرب و غرب کشور، غرب سواحل خزر و هم چنین در اواخر وقت امروز در غرب دامنه‌های البرز مرکزی بارش باران، وزش باد شدید موقت و گاهی رعد و برق داریم که در ارتفاعات بارش برف و مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز سه شنبه 19 فروردین این سامانه بارشی تقویت می‌شود و به تدریج کل نیمه غربی کشور و شمال شرق را‌‌‌ در بر خواهد گرفت و موجب بارش‌های تقریبا شدید، وزش باد شدید و رعد و برق در سواحل غربی و مرکزی خزر و دامنه البرز مرکزی می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 فروردین ماه، هم چنین جمعه 22 فررودین این سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان فعال است.

وی افزود: روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل خزر، دامنه‌های البرز، شمال غرب و شمال شرق کشور 6 تا 12 درجه کاهش می‌یابد.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا اهواز با بیشینه دمای 36 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز آسمان تهران قسمتی ابری و دید افقی در پایتخت بیش از 10 کیلومتر است، هم چنین امروز جهت باد در تهران جنوبی و سرعت آن 11 کیلومتر بر ساعت است و نم نسبی 36 درجه محاسبه شده است.

وی افزود: آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران و در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. هم چنین فردا شب در تهران آسمان نیمه ابری گاهی رگبار باران با احتمال وزش باد شدید خواهد بود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 15 و 7 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه بارشی هواشناسی باران بارش سامانه بارشی پیش بینی هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و براساس اعلام سازمان هواشناسی کل کشور، امروز سه شنبه ۷ فروردین، فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌ها همچون خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان وجود دارد و به تدریج از کشور خارج می‌شود. همچنین از بعدازظهر امروز تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد.

فردا نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط مرکز و شمال شرق، در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

جمعه گستره بارش در برخی نقاط مرکز شرق شمال شرق و جنوب شرق و شنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی است.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۵ و کمینه دما ۸ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد