Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پویش سراسری ۶۰ ثانیه دل‌تنگی با امام زمان(عج) از راه‌اندازی این پویش به همت قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد و گفت: برگزاری این پویش و مسابقه بهانه‌ای برای جلب‌توجه مضاعف همگان به وجود امام عصر(عج) است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، فخرالدین یوسف پور در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تحت‌الشعاع قرار گرفتن بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: این مسئله سبب برگزار نشدن بسیاری از مراسم‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی و یا ایجاد تغییر در شیوه برگزاری آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر پویش سراسری 60 ثانیه دل‌تنگی با امام زمان(عج) پیش رو بودن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) را مورداشاره قرار داد و گفت: متأسفانه امسال به دلیل شیوع این بیماری و شرایط خاص و بی‌سابقه پس‌ازآن، این مراسم نیز تحت‌الشعاع قرارگرفته و بسیاری از جشن‌های مرسوم در کشور به تعطیلی کشیده شد.

وی ازجمله این مراسم‌ها و آیین‌ها را برگزاری مراسم بسیار باشکوه نیمه شعبان در میعادگاه بزرگ عاشقان در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد و افزود: ازاین‌رو نیاز بود در قالب حرکت فرهنگی به‌نوعی دیگر به ساحت مقدس امام عصر(عج) عرض ارادت و ادب داشته باشیم.

یوسف پور از راه‌اندازی پویش 60 ثانیه دل‌تنگی با امام زمان(عج) به همت قرارگاه مردمی کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد و تصریح کرد: فراخوان مربوط به این پویش از دوازدهم فروردین‌ماه سال جاری شروع و علاقه‌مندان فرصت داشتند حداکثر تا 22 فروردین‌ماه سال جاری یعنی یک روز پس از نیمه شعبان آثار خود را ارسال کنند.

اطلاعیه شـورای هماهنگی تبلیغات اسـلامی: طنین بانگ 'یا مهدی ادرکنی' در سراسر کشور همزمان با شب نیمه شعبانآخرین اخبار کرونا|‌ راه‌اندازی بیمارستان صحرایی ‌سپاه / ابتکار زیبای جهادگران در مقابله با کرونا / ممنوعیت برگزاری جشن نیمه شعبان + فیلمدرخواست آیت‌الله صافی‌گلپایگانی از مردم ایران / شب نیمه شعبان با خواندن زیارت سیدالشهدا(ع) نجات امت را شفیع قرار دهید

دبیر پویش سراسری 60 ثانیه دل‌تنگی با امام زمان(عج) ادامه داد: علاقه‌مندان در این پویش می‌توانند دل نوشته‌ها، دل‌تنگی‌ها، شعر، قطعه ادبی و مناجات با امام زمان(عج) را در سه بخش کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال با موبایل یا به‌صورت ویدئویی ضبط کرده و به شماره تلفن 09921921461 در پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ ارسال کنند.

وی به بیان نحوه ارسال آثار پرداخت و ابراز کرد: متقاضیان ویدئوهای خود را به‌صورت افقی با موبایل تصویربرداری کرده و حداکثر زمان برای ضبط ویدئو 60 ثانیه است، همچنین باید در قسمت هر ویدئو نام، نام خانوادگی، کد ملی، شهر و عنوان پویش درج شود.

یوسف پور با بیان اینکه این پویش با مشارکت "مجمع پویش جهانی حسین(ع) رهبر آزادگان" جنبه بین‌المللی پیداکرده است، تأکید کرد: علاوه بر هم‌وطنان ایرانی، از کشورهای مختلف جهان همچون آلمان، آمریکا، ترکیه، پاکستان و ... نیز آثاری به دبیرخانه این پویش ارسال‌شده است.

دبیر پویش سراسری 60 ثانیه دل‌تنگی با امام زمان(عج) در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این پویش و مسابقه بهانه‌ای برای جلب‌توجه مضاعف همگان به وجود امام عصر(عج) و احساس نیاز جهانی به ایشان است.

انتهای پیام/451/ی

R7854/P1549/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پویش سراسری نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟

علی‌رضا نادعلی، عضو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص علت عدم انتخاب شهر آفتاب به عنوان محل برگزاري نمايشگاه کتاب تهران گفت: به دليل میزان مساحتی که نمایشگاه کتاب تهران نیاز داشت، مجبور هستیم این دوره را نیز در مصلی برگزار کنیم و مجموعه شهرآفتاب آن میزان مساحت را که مورد نیاز نمایشگاه کتاب بود، نتوانست تامین کند.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود با درخواست از همه نهاد‌های همکار در برپایی نمایشگاه برای هماهنگی‌های حداکثری با همدیگر، اشاره کرد: موضوع نمایشگاه یک موضوع ملی است. به همین دلیل کمیته‌های نهاد‌های همکار و مشارکت کننده در نمایشگاه کتاب هرچه زودتر تشکیل بشود.

نادعلی ادامه داد: همه دستگاه‌ها نقایص و آسیب‌های کار‌های خودشان را بررسی کنند تا نسبت به رفع آن اقدام شود. همگی ما باید تردد روان و راحتی مردم را در اولویت برنامه‌ها بگذاریم. از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های همکار تقاضا دارم تا از مصلی امام خمینی (ره) بازدید حضوری داشته باشند تا جلسه بعدی برای تقسیم کار برگزار شود.  

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • برگزاری کنکور سراسری ۷ و ۸ اردیبهشت ماه