Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:23:26 GMT

نبی سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۰۱۱

نبی سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال شد

با رای تمام اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست صبح امروز - ۱۸ فروردین ماه - به عنوان سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین نشست اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در سال جاری صبح امروز در محل این فدراسیون برگزار شد. در این نشست با نظر مثبت همه اعضا، مهدی محمدی نبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سابقه دبیرکلی فدراسیون، مشاور اجرایی ریاست، معاون اجرایی دبیرکل و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون و همچنین مدیرعاملی باشگاه‌های گسترش پارس‌خودرو، عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی باشگاه پرسپولیس و نیز عضویت در هیأت مؤسس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور را دارد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در پیامی از تلاش‌های ابراهیم شکوری که از آذرماه ۹۷ به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فعالیت داشت تقدیر کرد.

کد خبر 417667

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد مهدی نبی فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام و دبیر برگزاری این نشست  گفت :‌ بیست و هشتمین نشست هم‌اندیشی سالانه و سراسری ۷۰۰ نفر ازاعضای هیأت رزمندگان اسلام به مدت ۳ روز در مشهدادامه دارد.

 علی اکبر مداحی افزود :‌در این نشست  ۴۰۰ مدیر هیأت رزمندگان اسلام و ۳۰۰ مدیر هیأت پیروان عترت (خواهران) رزمندگان اسلام  به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های هیأت رزمندگان اسلام در سال ۱۴۰۳ می‌پردازند.

 اربعین و برنامه‌های سال ۱۴۰۳ موکب‌ها، آسیب‌شناسی برنامه‌های هیات و رشد و بالندگی آن، ایده‌های جدید برای ارتقای هیات ها، نقش هیأت در ارتقاء عفاف و حجاب جامعه.از موضوعات کارگروه‌ها ی این نشست است.

در پایان این نشست هم اندیشی، به بیست هیات برتر (ده نفر از آقایان و ده نفر از خواهران) جوایزی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است