Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر موسیوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش نشانی بروجرد مجهز به دستگاه ضد عفونی کننده با مایع مخصوص می باشد که طبق آماری که روزانه از شبکه بهداشت و درمان بروجرد دریافت می کنیم اماکن پرخطر و خانه ها و محلاتی که بیمار کرونای مثبت وجود دارد ضدعفونی می شود.

وی اظهار داشت: تاکنون بسیاری از اماکن عمومی و سازمان های وابسته به شهرداری بروجرد چندین بار توسط اکیپ های آتش نشانی بروجرد ضد عفونی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت عملیات آتش نشانی بروجرد بیان کرد: هم اکنون نیز ماموران آتش نشانی به صورت شبانه روزی آماده ضدعفونی اماکن پرخطر هستند.

موسیوند افزود: بازار تاریخی بروجرد، اماکن خرید مانند پاساژها و مغازه های سطح شهر نیز به صورت دوره ای و روزانه توسط آتش نشانی بروجرد تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ضد عفونی می شوند. 

برچسب‌ها کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان آتش نشانی بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم

ده روسی بدون ادعا و به دور از حاشیه، تیمی یک دست ساخته است.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. 

دنیله ده روسی بعد از این برد ارزشمند در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

برای شکست دادن میلان به عملکردی عالی در حد کمال نیاز بود زیرا آنها بسیار قوی هستند. به شدت بالا و جسارت زیادی نیاز بود. زمانی که 10 نفره می شوید، فشار افزایش می یابد بنابراین سطح هوشیاری باید افزایش یابد.

بازیکنان من امشب عالی بودند. من بسیار افتخار می کنم که مربی این تیم هستم.

به غیر از ۱۵ دقیقه پایانی بازی رفت، میلان واقعا بر جریان بازی کنترل نداشت. ما در اکثر دقایق بازی حتی ۱۰ نفره به خوبی آنها را کنترل کردیم. میلان اخیرا بازی های متعددی را مقابل رم برده بود اما زیبایی فوتبال همین است که شما همیشه فرصتی برای جبران دارید.

جانلوکا مانچینی به عنوان یک مدافع، تکنیک فوق العاده ای دارد. من خوشحالم که دوباره گلزنی او را دیدم. ما همیشه می خواهیم به فضاهای خالی حمله کنیم، همه بازیکنان به غیر از دروازه بان چنین وظیفه ای دارند. مانچینی عاشق حمله است. او عاشق تماشای فرود توپ روی پاهایش است. او در یک کلام فوق العاده است.

امشب نمی توانم به عملکرد فوق العاده تک تک بازیکنان اشاره کنم چون همه عالی بودند. به عنوان مثال الشعراوی یک نمایش کم نظیر ارائه کرد. هر کاری لازم بود، در دفاع و حمله به بهترین شکل انجام داد. من به هدایت بازیکنانی چون او و مانچینی افتخار می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • دیدار پرسپولیس و نفت؛ ماموریت‌ متفاوت برای قهرمانی و بقا
  • روماریو به مستطیل سبز برگشت!
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید