Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@01:43:22 GMT

هشت ایستگاه سلامت در بنادرهرمزگان راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۱۴۶

هشت ایستگاه سلامت در بنادرهرمزگان راه اندازی شد

حمید رضا محمدحسینی روز دوشنبه در بازدید از ایستگاه های سلامت افزود: ۵ ایستگاه سلامت در نقاط مختلف بندر شهید باهنر و ۳ ایستگاه ‌نیز در بنادر تابعه( شهید حقانی، هرمز و جاسک) مستقر هستند.
وی بیان داشت‌: علاوه بر همکاران سازمانی، تمامی کارکنان اداره های مستقر در بنادر، پیمانکاران، کارگران خنکار و خدمه شناورها سلامت سنجی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر اظهارداشت: مرحله سوم غربالگری نه تنها معطوف به کارکنان اداری و عملیاتی است بلکه تمامی مراجعان به بنادر مرکز و شرق استان را شامل می شود.
محمدحسینی ادامه داد: این اقدام براساس تدوین برنامه مستمر در ادامه مراحل قبلی و با تاکید بر اقدام های کنترلی و مراقبتی همزمان با شروع فعالیت های اقتصادی و مراجعه به بنادر با دقت وحساسیت درحال انجام است. 
وی همچنین به اتصال بندر شهید حقانی به سامانه کیا منطقه آزاد قشمhttp://qea.qeshm.ir  با هدف احراز برخط ضرورت سفر و ممانعت جدی از سفر های غیر ضرور به جزیره قشم خبر داد.
این مسوول یادآورشد: انجام تمامی مراحل تهیه بلیط به شکل هوشمند و بدون رد و بدل شدن اسکناس در بندر شهید حقانی و هرمز و همچنین توزیع ماسک بین تمامی کارکنان بنادر مسافری، خدمه شناورها و کارگران خدمات حمل بار با استفاده از ظرفیت NGO ها وتعاونی ها از دیگر اقدام های مهم درحال انجام در بنادر مسافری هرمزگان است . 
وی انجام فعالیت های پیشگیرانه نظیر تب سنجی، تامین وتوزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و گند زدایی بنادر، پایانه ها، شناورها، ساختمان های اداری و شهرک مسکونی بر اساس برنامه زمانبندی و به شکل مداوم را از دیگر  برنامه های  صورت گرفته برشمرد . 
محمد حسینی ارتقای فناوری ارتباطی به منظور ایجاد بستر مناسب جهت اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی و بهره مندی ارباب رجوع از خدمات بندر به شکل اینترنتی و از راه  دور در برنامه های کاری بندر شهید باهنر اعلام کرد.
محمدحسینی گفت: طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت وهماهنگی با سازمان بنادر با تقویت و ارتقای فناوری های ارتباطی همواره سعی کردیم همسو با پویش درخانه بمانیم، از هرگونه خروج ومراجعه  غیرضروری به بنادر خودداری کنیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استفاده از ظرفیت فناوری قشم محمد حسینی وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بندر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی بروغنی گفت: یک فروند شناور جست وجو و نجات سبک وزن و پرسرعت معروف به Rib مخصوص انجام عملیات در نقاط کم عمق و سواحل پس از بازسازی در سرسره بندر شهید رجایی به آب اندازی شد.‌

وی در توضیح مشخصات فنی شناور یادشده گفت: این شناور با آبخور کمتر از نیم متر و سبک وزن بعد از نصب کولار به آب اندازی شد تا بعد از انجام سایر تنظیمات آماده به کار شود.

معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: این شناور با سرعت حداکثر ۴۰ گره دریایی دارای هشت متر طول، سه متر عرض و ۳۰ سانتیمتر آبخور است.

بروغنی مهم‌ترین مأموریت و کاربری این شناور را نجات افراد مضطر در مناطق کم‌عمق و سواحل عنوان کرد که سایر شناورها قادر به انجام عملیات جست وجو و نجات در آن مناطق نیستند.

نیمه فروردین‌ماه امسال نیز با پایان کار تعمیرات اساسی و زیرآبی یدک‌کش‌های 'محرم و عسلویه ۲ از بندر بوشهر' در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی، این دو یدک‌کش نیز به چرخه خدمات دریایی برگشتند.

کد خبر 6078682

دیگر خبرها

  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • ◄ نجات افراد مضطر در مناطق کم عمق مهم ترین کاربر‌ی شناور نجات است
  • راه اندازی دهکده لجستیک در بوشهر
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دهکده لجستیک برای تخلیه و بارگیری کالا در بوشهر
  • بازسازی یک فروند شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • راه اندازی ایستگاه شادی در ماهدشت به پاس قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق + فیلم
  • بازسازی شناور جستجو و نجات در بندر شهید رجایی
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی