Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۷ گروه جهادی در سطح خراسان جنوبی در مبارزه با ویروس کرونا فعالیت دارند.

«مهدی هنری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در بیرجند با اشاره به اقدامات جهادگران بسیجی برای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان، گفت: از آغازین روز شیوع ویروس کرونا تاکنون یک هزار و 57 گروه جهادی در خراسان جنوبی در زمینه مبارزه با این بیماری فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی افزود: این گروه های جهادی در زمینه های ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن، تهیه ماسک، راه اندازی کارگاه های تولیدی، آگاهی بخشی، پیشگیری و رفع آلودگی در حال فعالیت هستند.

 

هنری با اشاره به ضدعفونی 2 هزار و 93 باب مسجد، مدرسه و اماکن مذهبی  به همت گروه های جهادی استان، ادامه داد: همچنین بیش از 125 هزار ماسک و دستکش و  15 هزار و 916 لیتر مواد ضدعفونی در استان توزیع کردند.

 

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از معیشت مردم با همکاری گروه‌های جهادی 970 بسته اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی در سطح استان توزیع شده، گفت: تا کنون 8 هزار و 975 نفر از آموزش‌های چهره به چهره جهادگران بهره مند شدند.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی از راه اندازی 20 کارگاه تولید ماسک فیلتردار و معمولی در استان خبر داد و افزود: در این مدت 119 هزار و 456 ماسک توسط کارگاه‌های گروه‌های جهادی در این استان تولید شده است.

 

هنری در پایان به جمع آوری کمک‌های خیران برای تامین اقلام بهداشتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 40 میلیون و 300 هزار تومان برای تامین اقلام بهداشتی جذب شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه تولید ماسک مقابله با کرونا مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گروه جهادی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی