Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفری در این خصوص توضیح داد: «شب صحبت» برنامه گفتگومحور ترکیبی است که به بررسی و تحلیل فرامتن اتفاقات روز کشور می پردازد.

وی افزود: به دلیل موجی که «پایتخت۶» ایجاد کرد و توفیقی که با درگیر کردن سطوح و بخش های مختلف جامعه به دست آورد به یک موضوع قابل بحث و بررسی تبدیل شد.

این تهیه کننده ادامه داد: در حوزه بررسی آثار نمایشی پیش از این «ترور خاموش» را که به موضوع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی می پرداخت بررسی کردیم و حالا سراغ «پایتخت» آمدیم که موج عظیمی ایجاد کرد و حواشی نیز به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صفری سیروس مقدم کارگردان و مهدی فرجی مشاور سریال و مدیر سابق شبکه یک مهمانان این برنامه هستند که به سوالاتی صریح در خصوص انتقاداتی که به سری ششم «پایتخت» شده پاسخ می دهند.

این برنامه در دو قسمت امشب و فردا شب با اجرای محمود گبرلو ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می شود.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1373530

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال پایتخت تلویزیون شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی استان در سال جدید است.

سید عماد شاهرخی امروز نهم فروردین‌ماه در جلسه تحقق شعار سال که در محل دفتر معاونت اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، به تبیین محصولات و تولیدات بخش کشاورزی و نقش آن‌ها در اقتصاد استان پرداخت و اظهار کرد: هدف تشکیل میز محصولات کشاورزی؛ صادرات محصولات به خارج کشور و رونق کسب و کار در استان است.

وی تصریح کرد: ایجاد میز محصولات کشاورزی با اولویت محصولات گیاهان دارویی، باغی و گلخانه‌ای، عسل، حبوبات فراورده‌های گوشتی از برنامه‌های کاری سازمان در سال جدید خواهد بود.

شاهرخی با بیان اینکه راه‌اندازی میزهای محصولات کشاورزی می‌تواند بخشی از مشکلات تولیدی و بازاریابی محصولات کشاورزی استان را حل کند، گفت: با ایجاد میز محصولات و باوجود تشکل‌ها و مشارکت سرمایه‌گذاران می‌توان شاهد توسعه و عرضه محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی باشیم و ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی را یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی و فعال شدن واحدهای غیرفعال از برنامه اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان دلفان در خصوص فوت یک پزشک
  • ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان و مردم در بازار مسکن ضروری است
  • توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند ایجاد یک اکوسیستم تخصصی است
  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • حل و فصل جنایات در فضا بررسی می‌شود
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • بررسی ترانه‌های ماندگار در برنامه «شب های فرهنگ»
  • از دکور جذاب «محفل» تا سوژه‌ای که کارشناس برنامه را شگفت زده کرد