Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت اسپانیا با ارائه آمار جدیدی از ویروس کرونا در این کشور، اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته حدود چهار هزار نفر به این ویروس مبتلا شدند.

قدس آنلاین؛ علی‌رغم کاهش نسبی تعداد جان‌باختگان روزانه در کنار تدابیر جدی پیشگیرانه درمانی در اسپانیا، آمار ابتلا به ویروس «کووید۱۹» در این کشور همچنان رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت اسپانیا امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۴۲۷۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

این پایین‌ترین تعداد مبتلاهای روزانه در اسپانیا از تاریخ بیست‌ودوم مارس است.

همچنین از روز گذشته تا کنون ۶۳۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به دیروز شاهد کاهش جزئی است.

بدین ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۱۳۵۰۳۲ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۱۳۰۵۵ تن افزایش یافت.

وخامت اوضاع در اسپانیا به حدی است که رئیس ستاد کل ارتش این کشور از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درخواست کرده که هرچه سریعتر دستگاه‌های تنفس مصنوعی، لباس‌های محافظ و کیت‌های تشخیص ابتلا به کرونا برای این کشور ارسال کند.

منابع درمانی همچنین از ابتلای «فرناندو سیمون» رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت اسپانیا به ویروس کرونا خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا اسپانیا پاندمی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر و شمار زخمی ها به ۷۶ هزار و ۶۶۴ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در طول ۲۴ ساعت گذشته، در شش مورد جنایت، ۵۶ شهروند فلسطینی را شهید و ۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین امروز تجمع فلسطینی‌ها در منطقه شیخ رضوان در شمال غزه را بمباران کرد که در آن ۶ نفر به شهادت رسیدند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب نیز به خانه ای در جنوب نوار غزه حمله و هفت فلسطینی را شهید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیلاب در افغانستان
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد