Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@03:04:27 GMT

بررسی VIN خودروهای وارداتی برای ترخیص الزامی است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۲۷۸

بررسی VIN خودروهای وارداتی برای ترخیص الزامی است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت از لزوم بررسی شماره VIN خودروهای دارای قبض انبار گمرکی برای ترخیص خبر داد.

در این نامه آمده است: پیرو تصویب نامه هیئت محترم وزیران به شماره ۱۵۲۶۷۶/ت ۵۷۳۹۴ه مورخ 1398/۱۱/۲۹ در خصوص تمدید مهلت ترخیص خودروهای موضوع بند ۳ تصویبنامه شماره ۱۳۷۱۶۱/ت۵۶۰۲۳ه مورخ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ به استحضار می رساند، طبق روال تمهید شده جهت ترخیص خودروهای سواری از محل بند مذکور لازم است تا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نسبت به بررسی و تایید شماره VIN برای خودروهای سواری ثبت سفارش شده که دارای قبض انبار گمرکی بوده و به درب خروج گمرک هدایت شده اند، اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو واردات ترخیص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، یعثوب نژاد محمد در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی افزود: بیمه اجباری مجدد شاغلین فصلی و ساکنین شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۰ هزار نفر که از مزایای درمان روستایی و عشایری استفاده کرده و زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بیمه هستند، نزد سازمان تامین اجتماعی لازم نیست.
وی اظهار کرد: قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در پانزدهم اسفندماه ۱۳۹۰ مجلس شورای اسلامی تصویب و به تایید شورای نگهبان رسیده که متاسفانه تاکنون به اجرا گذاشته نشده است.
نژادمحمد با اشاره به رفع قوانین مخل کسب و کار در استان افزود: از ۷۰ مورد قوانین مخل کسب و کار ۲۱ مورد در سال گذشته شناسایی شد که از این تعداد ۱۷ مورد مصوب و مابقی نیز قرار است تا آخر اردیبهشت ماه امسال تسهیل و به استان ابلاغ شود.

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • بیمه مجدد شاغلین فصلی الزامی نیست
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم