Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ترجمه ویدیو:


- سلام "مو" (مخفف نام انگلیسی هومن توکلیان)
- برادرم امیدوارم حالت خوب باشد و امن و امان باشی.
- می‌خواهم پیغامی برای مردم ایران و هواداران ایرانی ام بفرستم. برایتان دعای خیر می کنم. ما در آمریکا هم درگیر ویروس کرونا هستیم.اما امیدواریم و با عشق دعا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- می‌دانم شما در آنجا هم امیدوار هستید و دعا می کنید. مطمئن هستم دکترها و پرستارها در ایران سخت کار می کنند تا از این بحران عبور کنیم و به زندگی معمولی و کشتی برگردیم.
- امیدوارم با امنیت در خانه بمانید، از هم مراقبت کنید و محبت را به هم نشان بدهید.
- این ویروس بسیار سخت است اما اگر باهم متحد باشیم پیروز می شویم. دلم برای شما تنگ شده، دوستتان دارم و امیدوارم به زودی شما را ببینم.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، به‌جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق‌العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم‌انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به‌خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن."

کد خبر 845997 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • پایان «باروز» و «تیلور» در المپیک/ ترکیب کشتی آمریکا اعلام شد
  • سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا
  • حسرت المپیک پاریس بر دل جردن باروز ماند/ پایان تلخ افسانه
  • رویای المپیک اسطوره کشتی آمریکا چگونه بر باد رفت؟
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک پاریس را از دست داد
  • «جردن باروز» افسانه‌ای المپیک پاریس را از دست داد
  • «جردن باروز» المپیک پاریس را از دست داد
  • پایان غم‌انگیز افسانه؛ جردن باروز به المپیک پاریس نرسید
  • کشتی‌گیر بزرگ آمریکا المپیک را ازدست داد