Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@23:06:00 GMT

مرگ ۲۴ تن در حوادث جوی ۱۵ روز گذشته

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۳۱۸

سخنگوی اورژانس کشور از مرگ ۲۴ تن در حوادث جوی ۱۵ روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی دراین‌باره گفت: طی ۱۵ روز گذشته شاهد وقوع حوادث جوی در ۱۵ استان کشور بودیم که منجر به مصدومیت ۳۸ تن و مرگ ۲۴ تن دیگر شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین این حوادث مربوط به سیل و رانش زمین بوده است، گفت: این افراد در استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان جنوبی، همدان، قم، خراسان رضوی و خوزستان بوده است که هرمزگان بیشترین آمار مصدومین را داشته، همچنین ۲۴ نفر فوتی مربوط به استان های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، خراسان رضوی و خوزستان دچار حادثه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی اورژانس کشور افزود:‌ بیشترین کشته‌شدگان حوادث جوی به ترتیب در استان‌های فارس هرمزگان و قم با ۱۱، چهار و سه مورد فوتی بوده است که تمام آنها در اثر سیل جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی مرگ حوادث جوی ۲۴تن کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا کریم همتی حوادث جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • کاهش حوادث کار در خراسان رضوی
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۱۷۸ نفر پارسال بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران فوت کردند