Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،افشین ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نقشه‌های پیش یابی هواشناسی شرایط ناپایدار جوی از بعد ظهر روز دوشنبه 18 فروردین ماه تا روز جمعه کلیه نواحی به خصوص نواحی شرقی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با اشاره به وزش باد و کاهش محسوس دما، افزود: با توجه به رخداد تندبادهای لحظه‌ای و کاهش محسوس دما، احتمال خسارت به باغات و گلخانه ها دور از انتظار نبوده و تاکید می شود به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، در نواحی مرتفع احتمال اصابت صاعقه، مه و اختلال در تردد در جاده‌ها دور از انتظار نیست و توصیه می‌شود از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات اجتناب شود.

 ابراهیمی تاکید کرد: به مسافران و هم استانی‌ها توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی را انجام دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی رعد و برق روابط عمومی وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ داوری بیان کرد: در ارتفاعات و در بخش مرکزی و جنوبی استان رگبار و رعد و برق پدیده قالب خواهد بود.

وی با بیان اینکه با فعالیت سامانه بارشی برای بیست و چهار ساعت آینده رگبار شدید و ساعتی  پیش بینی می شود افزود: هم چنین دمای هوا در استان کاهش می یابد.

داوری ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر شهری  و ریزش سنگ در ارتفاعات و مناطق  کوهستانی وجود دارد.
وی گفت: با فعالیت این سامانه بارشی احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها وجود دارد و شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه ها پرهیز  کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • هواشناسی مازندران هشدار نارنجی صادر کرد