Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@16:25:23 GMT

احتمال استقرار شبانه روزی نمایندگان در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۳۳۳

احتمال استقرار شبانه روزی نمایندگان در مجلس

اسدالله عباسی از استقرار نمایندگان به صورت شبانه روزی در مجلس خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تدابیر هیئت رئیسه مجلس به منظور ادامه برگزاری جلسات علنی پارلمان  در شرایط کرونا خبر داد.

او افزود: طبق صحبت‌های انجام شده با نمایندگان و نظرسنجی بعد از جلسات علنی این هفته با توجه به کیفیت برگزاری صحن و حواشی آن تدابیر جدید اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به احتمال قوی برای آنکه صحن علنی پارلمان برقرار باشد تصمیم بر این خواهد بود که نمایندگان مدت زمانی را به صورت شبانه روزی در مجلس سپری کنند تا امکان برگزاری جلسات با سلامت و صحت کامل امکان‌پذیر شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اسدالله عباسی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، هیات عمومی دیوان عدالت اداری دی ماه سال ۱۴۰۲ براساس شکایت یکی از دانشجو معلمان، به ابطال الزام به کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان رأی داد.

پیش از این در صورت عدم استفاده دانشجویان از خدمات شبانه‌روزی و خوابگاه مبلغ مربوطه از حقوق آنها کسر می‌شد.

رضا مراد صحرایی بخشنامه مربوط به این موضوع را به آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرده است.در این بخشنامه آمده است:

«اصلاحیه تبصره های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستورالعمل شماره ۴۷۳۷۴ مورخ ۹۵/۰۳/۲۹ وزارتی»

تبصره زیر جایگزین تبصره های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستور العمل شماره ۴۷۳۷۴ مورخ ۹۵/۰۳/۲۹ می‌شود؛

تبصره؛ ضمن الغای کلیه بخشنامه ها و دستورالعملهای قبلی، مربوط به تعیین هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت، مطابق تبصره ذیل ماده ۶ قانون، از وجوه پرداختی به دانشجو متعهدین خدمت شاغل به تحصیل [بعد از کسر کسور قانونی] حداکثر تا ۲۸٪ برای یک ماه (به شرح جداول مندرج در بخشنامه)، به عنوان هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه و با انتخاب و درخواست دانشجو (انتخاب یکی از جداول بخشنامه) کسر خواهد شد.

بر این اساس نظر به اینکه کسر مبلغ مزبور، منوط به درخواست و استفاده دانشجو متعهدین خدمت از خدمات شبانه روزی و خوابگاه است. بنابراین دانشگاه‌های وابسته، مکلف به رعایت این بند و اطلاع رسانی موضوع به دانشجومعلمان ذی‌نفع و اخذ درخواست دانشجویان متقاضی استفاده از خدمات فوق و ارسال آن به اداره کل سهمیه خدمتی دانشجو متعهد خدمت بوده و امور مالی اداره کل نیز مکلف به رعایت این بند در کسر هزینه‌های مزبور است.

ــ هزینه های شبانه روزی و خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت حسب تقاضا و انتخاب نوع خدمات مورد استفاده صرفاً از طریق کسر از حقوق و مزایای پرداختی به آنان امکان پذیر است.

ــ دانشگاه‌های وابسته و مدیریت و پردیسهای زیر مجموعه آنها به هیچ عنوان حق اخذ مستقیم وجه نقدی یا با دستگاه POS یا غیره از دانشجویان بابت هزینه‌های شبانه روزی و خوابگاه ندارند.

ــ در ایام تابستان حقوق و مزایای دانشجویان متعهد خدمت به طور کامل بدون کسر هر گونه وجهی تحت عنوان هزینه های شبانه روزی و خوابگاه از حقوق و مزایای افراد مزبور پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» در صحن علنی مجلس
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی