Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رحمانی فضلی، وزیر کشور، تردد بین استانی فراگیران رشته‌های علوم پزشکی با ارائه کارت نظام پزشکی و یا کارت دانشجویی را بلامانع اعلام کرد.

در این نامه آمد است: به استحضار می‌رساند؛ به دلیل ضرورت حضور فراگیران دکترای عمومی، دستیاران تخصصی، فوق تخصصی، فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی، دستیاران داروسازی بالینی، دانشجویان سال آخر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی در بیمارستان‌های آموزشی، تردد بین استانی آنها با ارائه کارت نظام پزشکی و یا کارت دانشجویی بلامانع است؛ لذا مراتب جهت اعلام به مراجع ذی صلاح ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/

20 / 20 سعید نمکی وزیر بهداشت نامه‌ سعید نمکی به  رحمانی فضلی تردد بین استانی تردفراگیران رشته‌های علوم پزشکی حضور فراگیران دکترای عمومی فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت تردد بین استانی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • رازهای سر به مهر مانده «مغز» انسان
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • جامعی: راز‌های کائنات و مغز انسان هنوز سر به مهر مانده است
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد