Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دو مرکز مراقبت از بیماران کرونایی با ظرفیت 10 تخت در مرکز انتقال نفت ساری و فشارشکن علی‌آباد خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال ایجاد شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران – منطقه شمال، ارسلان رحیمی، مدیر منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت با تأکید بر اهمیت حفظ آرامش و اجرای دستورعمل‌های بهداشت فردی برای مقابله با ویروس کرونا تأکید کرد: با وظیفه‌شناسی، رعایت کامل بهداشت و پرهیز از اقدام‌های هیجانی می‌توانیم این مهمان ناخوانده را با یاری خداوند از جامعه بیرون کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان رعایت نکات بهداشتی و اجرای دستورعمل‌های پزشکی در منطقه شمال را مطلوب ارزیابی کرد و با قدردانی از تلاش همکاران واحدهای مرتبط افزود: در هفته‌های گذشته اقدام‌های متعددی با هدف حفظ سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان انجام شد.
مدیر منطقه شمال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت یکی از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در این زمینه را ایجاد دو مرکز مراقبت از بیماران در مرکز ساری و فشارشکن علی‌آباد و همچنین تکمیل امکانات مورد نیاز در مراکز اوریم، گل پل و لاجیم دانست و افزود: با آماده‌سازی این مراکز، تهیه تجهیزات مربوطه و رعایت ملاحظات بهداشتی امکان مراقبت از همکاران در صورت گسترش بیماری فراهم شده است.
رحیمی در تشریح مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در سطح منطقه گفت: تجهیز ورودی‌های حراست منطقه به دستگاه تب‌سنج دیجیتال و اسپری ضدعفونی دست‌ها، به‌کارگیری کارت‌های دیجیتال ثبت ورود و خروج و ممنوعیت ثبت اثرانگشت، ضدعفونی کردن روزانه اتاق‌ها، میزکار، صندلی‌ها، تعطیلی موقت همایش‌ها و کلاس‌های آموزش، انتشار پیام‌های آموزشی، توزیع ماسک و دستکش‌ بهداشتی، تشدید تمهیدات و توجیه کامل کارکنان آبدارخانه‌ها و رستوران‌های مراکز، اطلاع‌رسانی حضوری و غیرحضوری رئیس اچ‌اس‌یی منطقه، تعطیلی رستوران مرکز منطقه، استفاده از لیوان و ظروف یکبار مصرف برای توزیع غذا و چای، ضدعفونی کردن مهرهای نمازخانه و تبیین روش‌های کنترل کرونا ویروس از جمله مهم‌ترین اقدام‌های منطقه شمال برای مقابله با این بیماری بوده است و همچنان ادامه خواهد داشت.
وی خواستار رعایت حداکثری بهداشت فردی در محیط کاری و خانوادگی توسط کارکنان منطقه شد و افزود: ضروری است تا ریشه‌کنی کامل این ویروس حضور در اتاق‌های سایر همکاران به جز در صورت ضرورت کاری محدود شود و فاصله یک و نیم متری از یکدیگر نیز مدنظر همگان قرار گیرد.
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال با بیان اینکه فرآیند انتقال فرآورده‌های نفتی و نفت خام توقف و تعطیلی نمی‌پذیرد، گفت: در این شرایط که ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های جامعه جهانی را با دشواری و توقف اجباری همراه کرده باید با تلاش و کوشش، هوشمندی، رعایت بهداشت فردی و جمعی، وظیفه‌شناسی و حضور به‌موقع و اثرگذار در محیط کار به‌ویژه مراکز عملیاتی، فرآیند جابه‌جایی سوخت را همچون گذشته استمرار بخشیم.
رحیمی در دسترس بودن کارکنان و رؤسای واحدهای فنی، ستادی و مراکز عملیاتی حتی در ساعت‌ها و روزهای استراحت را مهم برشمرد و گفت: ضروری است که در صورت نیاز احتمالی و فراخوان، همه کارکنان و مسئولان شاغل در محل کار خود حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب

رضا دوستی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیر‌های مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودرو‌های شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده، اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • جزئیات بیماری ترانه علیدوستی؛ ابتلا به یک سندروم خاص؟!
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟/ جزئیات
  • کنعانی: اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قانونی و در جهت ایجاد بازدارندگی بود / آمریکا زیر میز دیپلماسی زده نه ایران + فیلم
  • ترکیه منطقه حایل در شمال عراق ایجاد می کند/ حمله زمینی گسترده به شمال عراق بعد از سفر اردوغان
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • اختصاص یکی از خطوط تلفنی صدای مشاور به مراقبت موقت از کودکان بهزیستی
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد