Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:59:25 GMT

خدمت جدید تپسی برای کمک به در خانه ماندن شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۴۱۴

خدمت جدید تپسی برای کمک به در خانه ماندن شهروندان

همزمان با شیوع ویروس کرونا، تپسی خدمت جدیدی ارائه کرده است که به شهروندان کمک می‌کند به جای اینکه برای خرید یا انتقال بسته‌های خود از خانه خارج شوند، از سرویس همیار تپسی استفاده کنند و برای حفظ سلامتی‌شان در خانه بمانند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تپسی، این سرویس از فردا از طریق اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می‌توانند همانند درخواست خودرو، پس از انتخاب گزینه «درخواست همیار تپسی» با مشخص کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید کرده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورتی که شهروندان نیاز به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می‎توانند از سرویس همیار تپسی استفاده کنند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

سرویس «همیار تپسی» در مرحله نخست به صورت آزمایشی در تهران راه‌اندازی می شود و به زودی در تعداد دیگری از شهرها هم در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

این اقدام علاوه بر کمک به رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، به افزایش درآمد سفیران تپسی در شرایطی که به دلیل کاهش ترددهای شهری، بخشی از درآمد خود را از دست داده‌ و با مشکلات مالی روبه‌رو شده‌اند نیز کمک می‌کند.

تپسی با شروع بیماری کوید ۱۹، اقدام به افزایش سطح ایمنی و اصول بهداشتی خدمات سفر خود کرد و علاوه بر اطلاع‌رسانی و ارائه نکات بهداشتی به سفیران، بسته‌های حاوی مواد ضدعفونی کننده نیز در اختیار آنها قرار داد تا اطمینان خاطر بیشتری برای کاربران خود ایجاد کند. علاوه بر این با اختصاص یک خط تماس ویژه، امکان مشاوره و دریافت نکات بهداشتی و سلامتی برای سفیران خود فراهم کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تپ سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری

علی‌ضامن صالحی‌فرد اظهار داشت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال برگزار می‌کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.

صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، بیان داشت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت به ۱۵ هزار نفر واجد شرایط

صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و در سال جاری هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان طی سال گذشته، تصریح کرد: در این پویش بیش از ۷۰۵ نفر معادل ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند.

صالحی‌فرد ادامه داد: همچنین برای بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا معادل ۷۵ درصد جمعیت استان تزریق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارائه بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۲۸۳ خدمت پزشکی در مراکز جامع سلامت خمین ارائه شد
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند
  • ارائه بیش از ۲۸ میلیون خدمت بهداشتی به خوزستانی‌ها
  • ارائه خدمات به ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خراسان خدمات گرفتند