Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلژیک نخستین کشور اروپایی بود که لیگ فوتبال خود را مختومه و کلاب بروژ را به عنوان قهرمان اعلام کرد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که ساعاتی بعد، یوفا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا با ارسال نامه‌ای مشترک به فدراسیون‌های عضو تاکید کردند که تعیین تکلیف مسابقات از جمله لیگ‌های داخلی، «در داخل زمین بازی از اهمیت ویژه‌ای» برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، «الکساندر چفرین» گفت که تصمیم بلژیک برای لغو ادامه لیگ این کشور با مشورت یوفا و همگام با این نهاد اتخاذ نشده است و در نتیجه این کشور در خطر محرومیت از رقابت‌های فصل آینده اروپایی قرار گرفته است.

وی در این باره گفت: فکر نمی‌کنم این اقدام درستی باشد زیرا یکپارچگی یک خیابان یکطرفه نیست. نمی‌توانید خواستار همبستگی و یکپارچگی باشید و در عین حال تصمیمی که به نفع خودتان است را بگیرید. و باید بگویم که آنها (بلژیک) و کشورهایی که چنین تصمیمی بگیرند، ریسک حضور نداشتن در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را به جان خریده‌اند.

به دلیل شیوع کرونا تمامی لیگ‌های معتبر اروپایی به حالت تعلیق درآمده‌اند؛ فوتبال در انگلیس، اسپانیا، فرانسه، آلمان و بسیاری دیگر از کشورها تا مدتی نامعلوم به تعویق افتاده و این در حالی است که سری‌آ ایتالیا دست کم تا ۱۳ آوریل تعطیل خواهد بود.

لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیز تا مدتی نامعین تعلیق شده و علاوه بر این، یورو ۲۰۲۰ نیز تا سال آینده به تعویق افتاده است.

چفرین در ادامه گفت که یوفا برای کمک به باشگاه‌هایی که تحت تاثیر کرونا با مشکل مالی مواجه شده‌اند، بودجه ۶۰ میلیون یورویی در اختیار دارد.

وی افزود: باید از این بودجه استفاده کنیم اما تصور نمی‌کنم با خطر تضعیف مالی یا چیزی شبیه به آن روبرو باشیم. پیش‌تر این پرسش برایم به وجود آمده بود که چرا با وجود داشتن این میزان پول در حساب، آن را به فدراسیون‌ها، باشگاه‌ها و اعضا نمی‌دهیم و حالا پاسخ آن را گرفتم؛ اگر این پول را در حساب نداشتیم حالا به دردسر بدی می‌افتادیم.

چفرین در پایان تاکید کرد که اعمال مقررات بازی جوانمردانه مالی به منظور کمک به بیشتر به نگرانی‌های اقتصادی فزاینده باشگاه‌ها، تا مدتی نامشخص به تعویق خواهد افتاد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا بلژیک الکساندر چفرین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا بلژیک الکساندر چفرین ویروس کرونا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا بلژیک الکساندر چفرین باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • جدیدترین رنکینگ یوفا؛ منچسترسیتی همچنان در صدر، صعود رم به رتبه هفتم
  • سری آ به زودی جای لالیگا را در رتبه دوم رنکینگ یوفا می‌گیرد
  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد