Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@16:36:59 GMT

فرمانده شهید حزب الله در «جبشیت» به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۴۲۸

فرمانده شهید حزب الله در «جبشیت» به خاک سپرده شد

فرمانده شهید حزب الله روز گذشته در روستای محل تولدش جبشیت در حالی به خاک سپرده شد که به دلیل عدم شیوع ویروس کرونا و رعایت مقررات بهداشتی در لبنان تعداد کمی از مردم در مراسم خاکسپاری شرکت کردند.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، علی محمد یونس از فرماندهان حزب الله ساعاتی پیش در جنوب لبنان توسط افراد ناشناس ترور و به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از چگونگی شهادت این شهید اطلاعات زیادی در دست نیست اما بنا بر گفته های غیر رسمی وی مسئولیت تعقیب مزدوران و نفوذی ها را برعهده داشته است.

این شهید عزیز روز گذشته در روستای محل تولدش جبشیت در حالی به خاک سپرده شد که به دلیل عدم شیوع ویروس کرونا و رعایت مقررات بهداشتی در لبنان تعداد کمی از مردم در مراسم خاکسپاری شرکت کردند.


تصویری از شهید علی یونس

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حزب الله لبنان ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مادر بزرگوار شهید والامقام نادر اصغریان در سن ۹۸ سالگی به دلیل کهولت سن، دارفانی را وداع گفت و پیکر این مرحومه امروز با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان سراب تشییع و در جوار گلزارشهدای سراب به خاک سپرده شد.

تخریبچی، شهید نادر اصغریان درسال ۱۳۴۵ در شهر سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود.

وی در تاریخ ۱۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه شهادت نائل امد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان
  • عکس/ ۴ رزمندهٔ شهید حزب‌الله در حمله رژیم صهیونیستی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • اعلام جزئیات مراسم خاکسپاری صداپیشه سریال «کارآگاه کاستر»
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است