Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با اجرای طرح مقابله با کرونا ۳۶ هزار عدد انواع اقلام بهداشتی از اصناف همدان کشف شده است. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: از اسفند 98 طرح مقابله با کرونا و طرح نوروزی برای نظارت بر اصناف همدان اجرا و به 1417 واحد صنفی سرکشی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل 446 پرونده تخلف برای اصناف مختلف خبر داد و افزود: 739 مورد از بازرسی‌ها مربوط به طرح مقابله با کرونا و از مراکزی چون داروخانه‌ها، تجهیزات پزشکی‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایشی، بهداشتی بوده که 219 واحد صنفی متخلف شناخته شده‌اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان اعلام کرد: عمده تخلفات، گران‌فروشی اقلام بهداشتی بوده و 5 واحد صنفی هم پلمب شده است.

 

چوب حراج تعزیرات بر تن گران‌فروشان؛ 53 واحد متخلف در همدان راهی دادگاه شدندکشف 7میلیون ماسک، 74میلیون دستکش و 467هزار لیتر الکل توسط تعزیرات در 38 روز75 هزار دستکش توسط سازمان اطلاعات سپاه همدان کشف شد

 

حسن پور با اشاره به اقلام اکتشافی بیان کرد: در بازرسی‌ها 17 هزار عدد انواع دستکش، نزدیک به 7 هزار عدد ماسک و نزدیک به 12 هزار عدد انواع اسپری و مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

وی گفت: بخشی از اقلام اکتشافی که قابلیت استفاده در مراکز درمانی را داشته به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و بقیه با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازار توزیع شده است.

حسن پور با دعوت از مردم برای کمک به اجرای بهتر طرح مقابله با کرونا تأکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موضوع را به تلفن گویای 124 اطلاع داده یا با اداره کل تعزیرات حکومتی همدان به شماره 32523161 تماس بگیرند.

انتهای پیام/744/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح مقابله با کرونا هزار عدد انواع واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت