Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@14:24:48 GMT

دستگیری 2 سارق حرفه ای در آخرین سرقت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۴۸۰

حوادث رکنا: 2 سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو پس از آخرین سرقت دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا،سرهنگ "ابراهیم شریفی مقدم" رئیس کلانتری 147 گلبرک ، گفت: صبح امروز ماموران کلانتری 147 گلبرگ در حال گشت زنی در محدوده کلانتری بودند که توقف یک دستگاه موتورسیکلت در کنار یک دستگاه خودروی سواری نظرشان را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ترک نشین موتورسیکلت در حال سرقت لوازم داخل خودرو بود، گفت: بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری دستور ایست پلیس را صادر ولی ترک نشین سوار بر موتورسیکلت شده و هر دو موتورسوار از محل گریختند.

رئیس کلانتری گلبرک ابراز داشت: عملیات تعقیب و گریز متهمان آغاز و ماموران چند مرتبه دستور توقف موتورسیکلت را اعلام ولی سارقان همچنان به فرار خود ادامه که ماموران برای توقف موتورسیکلت چند تیر هوائی شلیک کردند.

وی عنوان کرد: موتورسواران همچنان بدون توجه به دستور پلیس به فرار خود ادامه تا اینکه راکب موتورسوار تعادل آن بر هم خورده و با زمین برخورد می کند.

سرهنگ شریفی مقدم با اشاره به اینکه در این عملیات تعقیب و گریز ترک نشین موتورسیکلت مصدوم و با حضور عوامل امدادی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد، گفت: راکب موتورسیکلت دستگیر و تعدادی لوازم مورد نیاز برای سرقت و 5 دستگاه ضبط خودرو از متهمان کشف شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه راکب موتورسیکلت در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: متهم به همراه اموال سرقتی به کلانتری منتقل و در این خصوص پرونده ای تشکیل شد.

کلانتر محله گلبرک عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت هر دو متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون سه تن از مال باختگان شناسایی شده اند و اموال سرقتی به آنان تحویل شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث سرقت پلیس فرار جرم اخبار حوادث سرقت دستگیر گلبرگ سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو کرونا فیلم عکس تلگرام تهران کرونا ویروس ویروس کرونا بیمارستان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود