Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:22:23 GMT

زندانی کرونایی دستش در همدان رو شد / دوربین مخفی لو داد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۴۸۱

زندانی کرونایی دستش در همدان رو شد / دوربین مخفی لو داد

حوادث رکنا: فردی که در مدت ۱۰ روز از زمان آزادی از زندان اقدام به چهار فقره سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم گشت کلانتری ۱۷ شهر مریانج در حین گشت زنی به یک نفر مشکوک شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی پلیس منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع توسط عوامل تجسس مشخص شد که این فرد به تازگی از زندان آزاد شده و چند فقره سرقت از باغ ها بعد از آزادی انجام داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: با بازبینی فیلم های به دست آمده از محل سرقت این موضوع برای پلیس محرز و با راهنمایی متهم از محل های سرقت بازبینی شد که مالباختگان نیز به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ باقری بیان داشت: سارق در بازجویی های فنی و پلیسی به نگهداری اموال سرقتی در منزلش اعتراف کرد که اموال مکشوفه با هماهنگی قضایی به مالباختگان بازگردانده شده و متهم به همراه پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس فیلم اخبار حوادث سرقت شناسایی و دستگیر دوربین مداربسته همدان حوادث همدان سارق زندانی اخبار همدان کرونا کرونا فیلم عکس تلگرام تهران کرونا ویروس ویروس کرونا بیمارستان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

کد خبر 6081814

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)