Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@12:18:22 GMT

تسهیل استفاده از سرویس‌های ابری برای استارت‌آپ‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۵۰۷

تسهیل استفاده از سرویس‌های ابری برای استارت‌آپ‌ها

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ابر آروان به‌منظور حمایت از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد که در وضعیت کرونا صدمات بسیاری دیده‌اند، با افزایش ۲/۵ برابری بازه‌ی رایگان محصول CDN، افزودن فیچرهای جدید به سطح رایگان محصولات امنیت ابری، عدم افزایش قیمت پشتیبانی پایه و محصولات ویدئویی خود تلاش کرد به سهم خود استفاده از سرویس‌های ابری را برای این دسته از کسب‌وکارها تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابر آروان که در ۴ سال گذشته برروی خدمات عمومی خود هیچ افزایش قیمتی نداشته است بنا داشت با توجه به رشد سه برابری قیمت ارز در سال گذشته افزایش قیمت را اعمال کند که به گفته‌ی پویا پیرحسینلو؛ ناخدای اجرایی ابر آروان، «این تصمیم از موقعیت دشوار کشور متأثر شد. ما در اصلاح قیمت‌ها تلاش کردیم تا به سهم خود، خدمات رایگان خود را گسترش داده و در هر دسته محصول و سرویس، بخشی از سرویس‌های پراستفاده مشتریان تا جای ممکن بدون افزایش قیمت باقی بماند. ما همچنان بر مسیر پیشین خود گام بر می‌داریم و فکر می‌کنیم باید با حمایت از کسب‌وکارهای خرد، افزایش قیمت‌ها را تنها محدود به بخش مشتریان بزرگ و سازمانی نمود.»

پویا پیرحسینلو هم‌چنین به افزایش پیوسته هزینه‌های تأمین سخت‌افزار و دشواری‌های تأمین آن در وضعیت جهانی اشاره کرد و گفت: «در مورد هزینه‌های این محصول هم تلاش کردیم، با وجود افزایش قیمت، هم‌چنان استفاده از سرویس‌های ابر آروان اقتصادی‌تر از سایر سرویس‌دهندگان این محصول باشد.»

به گفته ابر آروان زیرساخت پردازشی ابر آروان که در حال حاضر در سه دیتاسنتر مختلف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌شود، هم‌چنان ۳۲ تا ۶۳ درصد از خدمات سرویس‌دهندگان شناخته‌شده خارجی ارزان‌تر است.

افزایش ۲.۵ برابری بازه‌ی رایگان محصول CDN و افزوده شدن امکانات جدید به سطح رایگان امنیت ابری

به گزارش ابر آروان بازه رایگان محصول شبکه توزیع محتوا یا CDN ابر آروان با افزایش ۲.۵ برابری از ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۹، در اختیار وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین خواهد بود. به‌واسطه این تغییر، مشتریانی که می‌توانند از بازه‌ رایگان این محصول استفاده کنند افزایش می‌یابند و مشتریانی که سطح مصرف‌شان بیش از این میزان است، مبلغ کم‌تری نسبت به گذشته پرداخت خواهند کرد.

سقف بازه رایگان CDN ابر آروان تا پیش از این، یک میلیون درخواست و ۲۰ گیگابایت بود که این میزان تا ۵۰ گیگابایت افزایش می‌یابد. به گزارش ابر آروان علاوه‌بر امکانات سال قبل، امکاناتی هم‌چون DNSSEC، لاگ فورواردینگ، CDN Apps و گزارش وضعیت پاسخ‌گویی سرور نیز به این محصول افزوده شده است.

هم‌چنین سطح رایگان امنیت ابری آروان تا پیش از این تنها شامل مقابله با حملات DDoS پایه بود که در طرح جدید ابر آروان، دیواره آتش تا تعریف ۵ قانون به‌رایگان در اختیار کاربران است.

محصولات خانواده‌ی ویدئو و پخش زنده ابر آروان بدون افزایش قیمت

وضعیت کنونی، استفاده از بسترهای ویدئویی آنلاین را افزایش داده است و ضرورت و حجم درخواست استفاده از این دسته محصولات، سبب شد تا ابر آروان در سال جدید هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای این دسته محصول انجام ندهد. هم‌چنین استفاده از پلتفرم ویدئو ابر آروان تا ۱۰ گیگابایت، رایگان است.

پیش از این، در اسفند ماه، ابر آروان محصولات این حوزه را به‌رایگان در اختیار کسب‌وکارهایی قرار داده بود که از این بستر برای سرویس‌دهی مضاعف در دوران کرونا استفاده می‌کردند و استفاده رایگان از این محصولات را تا پایان فروردین نیز تمدید کرده است.

همچنین استفاده از فضای‌ذخیره‌سازی ابری و پلتفرم ابری آروان نیز تا پایان اردیبهشت ماه رایگان باقی خواهد ماند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4893751

منبع: مهر

کلیدواژه: استارت آپ ویروس کرونا کسب و کار ویروس کرونا گروه خودروسازی سایپا ایران کیش همراه اول کسب و کار مبلمان ترجمه لپ تاپ کانادا موبایل سرقت رایتل اینترنت طب سنتی رایگان محصول افزایش قیمت ابر آروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود

 به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • پایتخت خنک می‌شود
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • کاهش قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان