Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@10:15:52 GMT

۱۲ باشگاه ورزشی در همدان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۵۲۵

۱۲ باشگاه ورزشی در همدان پلمب شد

همدان- معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: پنج گیم‌نت و ۱۲ باشگاه ورزشی به دلیل عدم توجه به اخطار صادره پلمب شدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و لزوم تعطیلی برخی از اصناف، مامورین اداره اماکن فرماندهی انتظامی همدان با همکاری بازرسان اتاق اصناف و صمت به صورت روزانه از ۸۵ واحد بازی رایانه و کافی‌نت در سطح استان بازدید و برای ۵۶ واحد؛ اخطار و اخذ تعهد و پنج واحد نیز پلمب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشری افزود: مامورین اداره اماکن با همکاری اداره ورزش و جوانان روزانه از باشگاه‌های ورزشی بازدید و ۱۲ باشگاه ورزشی به دلیل عدم توجه به اخطارهای صادره پلمب شدند.

وی گفت: نظارت بر اماکن و اصنافی که بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا باید تعطیل باشند در دستور کار پلیس قرار داشته و قطعا با متصدی مربوطه که به هشدارهای صادره بی‌توجهی کند برخورد خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اخطار و پلمب گیم نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه خیلی از املاک در استان موقوفه هستند، گفت: یکی از مشکلات مردم در این زمینه پرداخت پذیره است.

او افزود: پذیره های مختلفی که در قالب قانون و دستورالعمل ها ابلاغ شده مشکلاتی را برای مردم و متصرفان املاک ایجاده کرده بود که هم اداره کل ثبت استان و اوقاف طی مرقومه ای به سازمان اوقاف اعلام کردیم و در کمیسیون املاک استان مصوب شد تا پذیره هایی که در بحث انعقاد قرارداد برای بازپرداخت حقوق موقوفات دارند معاف شوند.

بگفته حجت الاسلام حیدری، در نیمه دوم اسفند پارسال این مصوبه ابلاغ شده و هم اکنون کلیه مردم از تمام پرداخت پذیره ها معاف هستند که البته این شامل پذیره های تجاری نمی شود.

وی با بیان اینکه این معافیت تنها برای استان مازندران لحاظ شده است، از مردم استان خواست هرچه سریعتر برای سند دار کردن املاک خود از این معافیت استفاده کنند و تنها چیزی که از مردم دریافت می شود اجاره است و پذیره های اولیه، انتقال و تجمیعی معاف شده است.

مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: حدود ۱۵ هزار موقوفه و حدود ۲۱۵ هزار رقبه در استان مازندران وجود دارند که از این تعداد ۱۷۰ هزار موقوفه شامل درآمد می شوند و مشمول قانون پذیره هستند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران