Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین العابدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر توفیقی در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا تاکنون در آبادان داشته‌ایم با همکاری بخش عظیمی از مردم آبادان است.

وی افزود: چنانچه آماری از توقف خارج شود، علتش بی‌اهمیتی کسانی است که نه تنها در خانه نمی‌نشینند بلکه هر روز برای ورود و خروج تفریحی‌شان با آنها مجادله داریم و به زحمات و ایستادگی‌های مردم بی‌احترامی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آبادان تأکید کرد: اگر این افراد دستورالعمل‌های قرنطینه را جدی نگیرند برنامه جدی برای برخورد قانونی داریم.

موسوی تصریح کرد: افرادی که مبتلا هستند و خود قرنطینه‌اند، نباید با کسی کوچک‌ترین رابطه‌ای داشته باشند و باید خانواده‌هایشان آنها را در محیطی به طور کامل بسته قرار دهند و فقط تغذیه آنها را با رعایت اصول بهداشتی تأمین کنند.

وی ادامه داد: همچنین لازم است که دانشکده علوم پزشکی مشخصات و آدرس افراد مبتلای خود قرنطینه و حتی افراد در دوره نقاهت را در اختیار پلیس بگذارد تا نظارت جدی بر ارتباطات آنها شود.

فرماندار آبادان به روند ضدعفونی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در نظر است مسئولیت و اجرای امر ضدعفونی در وجب‌به‌وجب آبادان و به طور مستمر در برنامه‌ای مدون به همه ادارات، سازمان‌ها و مؤسسه‌های دولتی و همه دستگاه‌های اجرایی و عمومی و نظامی و انتظامی و خصوصی واگذار شود.

وی تأکید کرد: هیچ دستگاه و یا شرکت و مؤسسه‌ای نباید به بهانه تعطیلی و نیمه تعطیلی‌ها در آبادان از حقوق و مزایای کارکنانش بکاهد و در صورت کوتاهی کارکنان، متخلفان را معرفی کنند.

موسوی بیان داشت: در امر گران‌فروشی چنانچه برای دستگاه نظارتی و متولی، گران‌فروشی واحدی صنفی، در این شرایط اثبات شد علاوه بر پلمب طولانی‌مدت به دلیل سوءاستفاده از وضعیت، گران‌فروشان به دستگاه قضائی معرفی می‌شوند و برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد و لیست آنها در این شرایط به مردم اعلام می‌شود و هیچ واحد صنفی خارج از دستورالعمل حق فعالیت ندارد.

فرماندار آبادان اضافه کرد: همچنین بانک‌ها مکلف هستند که علاوه بر شارژ خودپردازها و انجام نیازهای مردم به صورت غیرحضوری، کارت‌های سوخته شده و یا مفقودی را تعویض و به طور سریع به دست متقاضیان برسانند.

موسوی خبر داد: کمک‌های خوبی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شده و در صدد ارتقای خدمات بیشتر هستیم.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی کنند تا از محل اعتباراتشان بسته حمایتی در اختیار پرسنل تحت امر خود قرار دهند و موضوع اعتبار را با اداره کل خود حل کنند و اداره «کار» بیمه بیکاری را برای همه افراد بیکار شده مطابق دستورالعمل‌های جدید برقرار و به فرمانداری آبادان گزارش دهند.

فرماندار آبادان در پایان گفت: تمام پیمانکاران و بخش خصوصی که تعطیل هستند، بیمه کارکنان خود را بپردازند و کسی را اخراج نکنند چرا که مقرر است به آنها وام‌های کم‌بهره مناسب پرداخت شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیکاری حقوق خانواده علوم پزشکی همه دستگاه های اجرایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرماندار آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد

مهندس نرم‌افزار فعلی گوگل که به‌صورت خودآموز برنامه‌نویسی را یاد گرفته است، توضیح می‌دهد که چگونه تصمیم گرفت تغییر رشته دهد، وارد حوزه علوم کامپیوتر شود و از شرکت‌های بزرگ پیشنهاد شغلی دریافت کند. او رزومه‌ای را که با کمک آن از متا، اوبر و گوگل پیشنهاد شغلی دریافت کرده بود، به اشتراک گذاشته است و می‌گوید که اگر امروز به‌دنبال کار می‌گشت، چه تغییراتی در آن ایجاد می‌کرد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، «ساهیل گابا» داشت از مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک فارغ‌التحصیل می‌شد که متوجه جذابیت‌های رشته علوم کامپیوتر شد. او در طول یک تابستان برنامه‌نویسی یاد گرفت و بعد برای استخدام در شرکت‌های بزرگ اقدام کرد، اما موفق نبود.

به گزارش دیجیاتو، گابا درنهایت به استخدام یک شرکت فین‌تک کوچک در شیکاگو درآمد اما به این نتیجه رسید که در این جایگاه شغلی جدیدترین مهارت‌های نرم‌افزاری را یاد نمی‌گیرد؛ بنابراین زمان خود را به یادگیری فناوری‌های جدیدتر و بهبود مهارت‌های خود در مصاحبه‌های شغلی اختصاص داد.

گابا پس از دو سال فعالیت در آن شرکت در شیکاگو و ردشدن در صدها مصاحبه، بالاخره توانست در آمازون استخدام شود. 18 ماه بعد، او از متا، اوبر و گوگل پیشنهاد شغلی دریافت کرد. درنهایت او با حقوق سالانه 300 هزار دلار در 29 سالگی به گوگل پیوست. در ادامه رزومه گابا مربوط به سال 2021، یعنی زمانی که او در گوگل به استخدام درآمد را می‌بینید.

رزومه‌ای که به استخدام این مهندس نرم‌افزار در گوگل منجر شد

این رزومه به گابا کمک کرد تا نظر مثبت سه شرکت بزرگ را جلب کند، اما او می‌گوید اگر امروز می‌خواست آن را برای شرکت‌ها بفرستد، چند قسمتش را تغییر می‌داد.

تأکید بر تجربیات، نه مهارت‌ها: او می‌گوید این رزومه را قبل از پیوستن به آمازون ساخته بود و چون تجربه زیادی نداشت، در ابتدا به مهارت‌های خود اشاره کرده بود. او می‌گوید تجربه‌ها اهمیت بیشتری دارند؛ هرچند اشاره به مهارت‌ها هم لازم است.

تمرکز روی دستاوردهای جدید: گابا مدعی است که تأکید بر دستاوردهای دوران دانشگاه را حذف می‌کرد. افتخاراتی که بسیار قدیمی هستند، اکنون دیگر چندان به‌چشم نمی‌آیند.

سادگی زبان: گابا می‌گوید اکنون برای اشاره به دستاوردهای خود از کلام ساده‌تر و آسان‌تری استفاده می‌کرد. او قبلاً سعی کرده بود مخفف‌های جذابی را در رزومه خود بیاورد، اما حالا باور دارد که این کار می‌تواند باعث ایجاد فاصله بین شما و کارفرما شود.

بااین‌حال، ساهیل گابا اعتقاد دارد که بخش‌هایی از این رزومه نیز همچنان خوب هستند و نیازی به تغییر ندارند.

عدم تمرکز بر تحصیلات: گابا می‌گوید اگرچه افراد برای دریافت مدارک دانشگاهی تلاش زیادی می‌کنند، اما این مدارک برای کاری که در بازار انجام خواهد شد، اهمیت چندانی ندارند. او بخش تحصیلات را در سمت راست رزومه خود قرار داده بود، چون در رزومه‌های انگلیسی اکثر افراد ابتدا سمت چپ صفحه را نگاه می‌کنند.

تفریحات: گابا مدعی است که در بخش تفریحات نیز تغییری ایجاد نمی‌کند، چون این قسمت می‌تواند مبحث خوبی برای شکستن یخ‌ها در حین مصاحبه باشد. همچنین اگر بخشی از تفریحات شما با کار آینده‌تان همپوشانی دارد، اشاره به آن می‌تواند حائز اهمیت باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد