Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان از اجرای طرح نسیم انتظار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسین مهدیان در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: طرح نسیم انتظار با هدف تبیین و ترویج فرهنگ انتظارمهدوی، ایجاد نشاط معنوی در جامعه و حمایت از اقشار ضعیف در10 بقعه شاخص بصورت ویژه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ایجاد محدودیت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی و تجمعات دینی به‌منظور قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و ضرورت برنامه‌ریزی جهت یک اقدام مناسب فرهنگی اجرای ویژه‌برنامه نسیم انتظار در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه هرمزگان بیان داشت: یکی از وظایف سنگین ما به عنوان رهروان امام عصر (عج)، گسترش یاد ونام آن امام عزیز است که بعنوان امام حی و حاضر و ناظر براعمال ما می باشد.

وی، یکی از اهداف مهم این طرح را  ایجاد نشاط معنوی دانست و گفت: با توجه به فضای سنگین و محدودیتی که این بیماری منحوس در جامعه ایجاد کرده است، با توکل به خداوند و امام زمان(عج) و ائمه معصومین (ص) بتوانیم با ایجاد فضای جشن وشادی آن را از جامعه  دور کنیم.

حجت الاسلام مهدیان گفت: ترویج و تبیین اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی، گسترش یاد و نام امام زمان (عج) و تعمیق ارتباط با ایشان، ایجاد نشاط معنوی و طراوت در شرایط کنونی جامعه، حمایت و پشتیبانی از اقشار ضعیف از مهم‌ترین اهداف برنامه است.

وی عنوان داشت: هدف دیگر طرح نسیم انتظار حمایت از اقشار ضعیف جامعه است که در راستای این برنامه در حوزه بقاع متبرکه و موقوفات، با توجه به نیات واقفان خیراندیش بتوانیم هر کاری در جهت حمایت از این قشر انجام دهیم.

حجت الاسلام مهدیان بیان داشت: راه اندازی کاروان شادی با همیاری سازمان تبلیغات اسلامی، هئیت رزمندگان، حوزه مقاومت بسیج و مجموعه فرهنگی استان با هدف تشکیل یک فضای معنوی شاد در شهر با توجه به ولادت امام زمان(عج) در قالب مداحی، سرودهای معنوی و انقلابی و متناسب با ولادت در محلات بندرعباس و شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه استغاثه به امام زمان(عج)، توسل به ائمه معصومین(ص) و پخش دعا  و مناجات در اوقات مناسب که راهگشای احیای شب نیمه شعبان است  با هماهنگی صدا وسیما همراه با پخش مراسمات امامزاده سید مظفر به صورت فردی توسط مداح یا سخنران از شبکه استانی پخش خواهد شد.

مدیرکل اوقاف امور خیریه استان هرمزگان بیان کرد: در حوزه اجتماعی در قالب طرح تبرکات  مهدوی  تهیه بیش از 200 بسته حمایتی و نیز 3000 بسته بهداشتی برای خانواده های ضعیف جامعه  توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: نسیم انتظار اوقاف هرمزگان امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه