Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تاکید به شروع موج دوم ابتلا به کرونا با عدم رعایت شهروندان گفت: کاشان در مرحله «پساکرونا» قرار ندارد و بر همین اساس شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کرده و در منزل بمانند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سیدعلیرضا مروجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از غربالگری 380 هزار کاشانی با استفاده از سامانه 4030 خبر داد و اظهار داشت: این افراد 124هزار خانوار را شامل می‌شود و با تلاش‌های صورت گرفته این شهرستان رتبه نخست در شاخص پیگیری فعال موارد مشکوک در منطقه هفت کشوری را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از هفت هزار و 200 ویزیت در مراکز 16 ساعته تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و افزود: از این افراد 60 درصد نیازمند مراقبت در منزل و 15 درصد نیز نیازممند معرفی به بیمارستان بودند که اقدامات لازم در این مورد صورت پذیرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ارائه خدمات به بیش از 15 هزار و 610 نفر از شهروندان کاشانی و آران و بیدگلی در زمینه بیماران حاد تنفسی خبر داد و ابراز داشت: در طرح غربالگری 92 درصد زنان باردار پایش شدند که 91 مورد دارای علامت بوده که چهار نفر به بیمارستان معرفی شده و بقیه افراد نیز بهبود پیدا کردند.

گزارش ویدئویی تسنیم| تلاش ‌سپاه ‌مازندران در ‌قرارگاه پدافند زیستی / جهاد‌ ‌تا ریشه‌کنی ‌کرونا ‌ادامه داردسپاه شهدای آذربایجان‌غربی 1300 تخت برای بیماران کرونایی مهیا کرد20 شرکت دانش‌بنیان وارد حوزه تولید محصولات مقابله با کرونا شدند

وی ضمن تاکید بر عدم توجه شهروندان به مطالب کذب در فضای مجازی گفت: از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا در منزل بمانند و تنها در مواقع ضرورت از منزل خارج شوند و از حضور در مناطق پرتردد شهری پرهیز کنند و نکات بهداشت فردی را نیز رعایت کنند.

مروجی با بیان اینکه منطقه کاشان در مرحله پساکرونا قرار نگرفته است، تصریح کرد: در صورتی که شهروندان نکات بهداشتی را رعایت نکنند احتمال شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان وجود دارد چراکه در دو روز گذشته مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/803/a

R7760/P/S6,1369/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرماندهی انتظامی استان البرز، به منظور اجرای این طرح، اطلاعیه‌ای صادر کرده است:  شهروندان گرامی، هم میهنان محترم فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن قدردانی از تمامی هم وطنان قانون مدار به سبب رعایت ارزشها، موازین دینی و اخلاقی جامعه به اطلاع میرساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از امروز در همه‌ معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. به همین سبب از همه شهروندان محترم به ویژه دختران و بانوان گرامی درخواست میشود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های ملی و مذهبی جامعه، حریم و حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است، رعایت نمایند. پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط غاطبه‌ شهروندان یادآور می شود که ناگزیر براساس وظایف خویش با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می کند. از همین روی از آنان انتظار دارد که بر ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روشی جدید برای پیش‌بینی احتمال ابتلا به زوال عقل
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • اگر هر روز نوشابه بخورید چه بلایی سر بدن‌تان می‌آید؟
  • زنان باردار به مراقبت بیشتری در برابر سرخک نیاز دارند
  • اجرای طرح نور عفاف و حجاب در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در کردستان
  • افزایش ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان بوشهر
  • آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در البرز
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه