Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@23:07:05 GMT

کرونا به یمن هم وارد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۶۵۱

مسؤولان بهداشتی در گذرگاه «شحن» در استان «المهره» در شرق یمن و متصل به مرز عمان (این گذرگاه اکنون توسط عربستان اداره می‌شود) در این باره گفتند، فرد مذکور که با کامیون خود کالا جابه‌جا می‌کند در قرنطینه نگه داشته شده؛ کامیون وی ضد عفونی شده و تمام کسانی که با او در ارتباط بوده‌اند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار بین الملل-یک مقام مسؤول در این گذرگاه گفت، ابزارهای لازم برای شناسایی کرونا در این گذرگاه وجود دارد و تمامی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود کرونا در مرزها انجام می‌شود.

سازمان بهداشت جهانی حدود یک هفته پیش اعلام کرده بود، یمن همچنان عاری از ویروس کروناست.

همزمان با ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان و روند انتقال نیروهای ائتلاف سعودی به جنوب یمن، دیروز (یکشنبه) ده‌ها شهروند یمنی با به راه‌ انداختن تجمع اعتراضی در فرودگاه بین‌المللی «عدن» (جنوب یمن) خواستار لغو این پرواز‌ها از بیم انتشار کرونا شدند.

معترضان تهدید کرده‌اند که اگر انتقال سربازان ائتلاف سعودی به یمن ادامه داشته باشد، «انقلاب» خواهند کرد زیرا آنان احتمال انتقال ویروس کرونا را افزایش می‌دهند

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن کرونا ائتلاف سعودی ویروس یمن ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • رئیسی به لاهور سفر کرد
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • برخورد قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • آب شرب شهر کنارک پایدار شد