Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@23:54:34 GMT

ایجاد ارتباط با انجمن قلب فرایبورگ

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۶۷۸

ایجاد ارتباط با انجمن قلب فرایبورگ

شهردار اصفهان گفت: اجرای پروژه‌هایی همچون مترو، اتوبان‌سازی، احداث حلقه‌های ترافیکی و… ارتباط مستقیمی با مباحث محیط زیستی دارد؛ اگر به محیط زیست نگاه درست داشته باشیم قطعاً سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز _دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۹_ در دیدار با رئیس و اعضای انجمن قلب و عروق اصفهان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تعامل‌ها را افزایش دهیم تا میزان مشارکت مردم در اداره شهر تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همکاری‌های انجمن قلب اصفهان با شهرداری قدردانی کرد و گفت: تمایل داریم دامنه انتقال مطالب مختلف از طریق شهروندان به شهرداری افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: با افزایش ایجاد فضای تعامل، خلاقیت و نوآوری روح حاکم بر شهر توأم با شادی و شادمانی می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در زمینه جذب بودجه جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد، تصریح کرد: در بخش عمرانی نیز اقدامات خوبی در شهر اصفهان انجام شده است.

وی افزود: اجرای پروژه‌هایی همچون مترو، اتوبان‌سازی، احداث حلقه‌های ترافیکی و… ارتباط مستقیمی با مباحث محیط زیستی دارد؛ اگر به محیط زیست نگاه درست داشته باشیم قطعاً سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت.

شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: برگزاری جلسه و دیدار با انجمن قلب اصفهان گامی به سوی ارتقا سطح خدمات به شهروندان باشد.

وی گفت: اینکه در پرتو خواهرخواندگی فضایی ایجاد شود تا تشکل‌ها و سمن‌های مردمی بتوانند با دیگر کشورها از این کانال ارتباط برقرار کنند، همواره مورد توجه شهرداری بوده زیرا خواهرخواندگی به این معنا است که راه‌ها برای تعامل تمام اقشار هنری، علمی، فرهنگی، اقتصادی، دانشگاهی و صنعتی هموار شود.

نوروزی با اشاره به درخواست همکاری انجمن قلب اصفهان با انجمن قلب شهر فرایبورگ آلمان گفت: مکاتبات برقراری این ارتباط در حال انجام است؛ همچنین تمایل داریم عضو گروه انجمن قلب اصفهان شده و نظرات شهری اعضا آن را بشنویم.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان باید در زمینه داشتن بیمارستان و امکانات درمانی نیز همسطح سایر امکانات در دیگر بخش‌ها باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بار اصلی درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا بر عهده کادر درمانی است، شهرداری وظیفه خود می‌داند یک خیابان یا میدان را به نام پزشکان یا پرستاران نام گذاری یا یک المان را با مفهوم ایثار کادر درمانی در شهر نصب کند.

شهردار اصفهان گفت: همانگونه که کادر درمانی در تمام بحران‌های سیل، زلزله، جنگ اقدامات ایثارگرانه و جهادی زیادی انجام دادند، در حال حاضر نیز در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا ایستاده‌اند به طوری که تعدادی از آنها گرفتار این بیماری شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری اصفهان برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی همراه با بروشورهای آموزشی توسط شهرداری در مناطق کمتر برخوردار شهر توزیع شده و ضدعفونی کردن نقاط مختلف شهر نیز از فعالیت‌های مستمر و دائمی شهرداری به شمار می‌رود.

ارائه پیام‌های تخصصی در حوزه کرونا توسط انجمن قلب اصفهان

«محمد عیدی» معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار اصفهان نیز در این دیدار گفت: با شیوع ویروس کرونا حس همکاری و هم‌کُنشی بین اقشار مختلف جامعه افزایش یافته و متوجه ظرفیت‌هایی شده‌ایم که تاکنون از آنها غافل بودیم.

وی با بیان اینکه انجمن قلب و عروق اصفهان افزون بر ۲۰۰ نفر عضو متخصص و فوق متخصص قلب دارد، تصریح کرد: اعضا این انجمن با روحیه اجتماعی و فرهنگی بالا تاکنون فعالیت‌های خوبی انجام داده و پیام‌های تخصصی در حوزه کرونا برای انتشار به شهرداری ارائه کرده‌اند.

معاون شهردار اصفهان با بیان اینکه انجمن قلب اصفهان در تنظیم پیام‌های بهداشتی کمک زیادی به شهرداری کرده است، گفت: در راستای این سیاست که ذیل تفاهم نامه‌های خواهرخواندگی، بتوانیم نهادهای مدنی را نیز با هم متصل کنیم، با توجه به درخواست انجمن قلب اصفهان برای تعامل با انجمن قلب شهر فرایبورگ در زمینه هم افزایی و دانش‌افزایی برای انجام اقدامات منسجم‌تر، امیدواریم این خواسته محقق شود تا بتوانیم به اهداف سند توسعه پایدار شهری دست یابیم.

عیدی ادامه داد: انجمن قلب اصفهان با توجه به روحیه بالای اجتماعی و فرهنگی تاکنون همکاری‌های خوبی با شهرداری داشته که قابل تقدیر است.

کد خبر 417668

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان قلب شهرداری اصفهان ویروس کرونا متخصص قلب و عروق کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار اصفهان انجمن قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و همچنین جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن هستند.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در برمی‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرمستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: مکان طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از ایجاد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد