Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:03:33 GMT

کمک‌های جامعه ورزش به بیمارستان شهیدصدوقی یزد تحویل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۷۵۰

کمک‌های جامعه ورزش به بیمارستان شهیدصدوقی یزد تحویل شد

ایسنا/یزد اولین محموله کمک‌های جامعه ورزش استان یزد از طریق نمایندگان اهالی ورزش به کادر درمانی و پزشکی بیمارستان شهیدصدوقی یزد تحویل داده شد.

جامعه ورزش استان یزد در روزهای ابتدایی سال با هدف کمک به کادر پزشکی و درمانی استان و همچنین خانواده های درگیر با بیماری کرونا،با راه‌اندازی پویشی در فضای مجازی اقدام به جذب کمک‌های مالی و غیرمالی کرد که  اولین محموله این کمک‌ها از طریق نمایندگان اهالی ورزش به کادر درمانی و پزشکی بیمارستان شهیدصدوقی یزد تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محموله هدایای پزشکی به ارزش نقدی ۴۲۴ میلیون ریال بوده است که با هماهنگی کامل و بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد و کارشناسان این امر در امور درمان تهیه و در اختیار سرداران خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، به گفته «محمود قدرتی» نماینده جامعه ورزش یزد، از مجموع جمع آوری شده هنوز مبلغ ٨٣ میلیون و 500 هزار ریال در حساب پویش باقی مانده است که به یاری حق و با کمک هایی که در آینده ای نزدیک جمع خواهد شد، در زمینه های مختلف هزینه و گزارش دقیق آن در اختیار رسانه ها و جامعه ورزش استان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کروناویروس يزد بيمارستان شهيد صدوقي يزد ورزشکاران شهیدصدوقی یزد جامعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید خواهند داشت.
بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.
این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت دو روز در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت به میزبانی خوزستان در شهر‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی