Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور نیک‌پناه روز دوشنبه در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سالانه شمار زیادی دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان مشغول به تحصیل می‌شوند که با وجود اهمیت آموزشی از فضای فیزیکی مناسبی برخوردار نبوده و دانشجویان و مسوولان مربوطه بارها خواستار ایجاد مکان مناسب آموزشی برای این مرکز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تعامل و همکاری خوب آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با دانشگاه فرهنگیان استان خواستار تسریع در واگذاری فضاهای فیزیکی در مرکز استان و مناطق تابعه به این دانشگاه شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان از دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک فضای آموزشی – تربیتی مهم و تاثیرگذار در بین مراکز آموزش عالی یاد کرد و گفت: این دانشگاه در پرورش نیروی انسانی آموزش و پرورش رسالت بسیار مهمی بر عهده دارد.

وی افزود: اختصاص مکان مناسب به دانشگاه فرهنگیان به دلیل اثر بخشی و کارایی هر چه بیشتر نظام آموزشی در استان ضروری است.
مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به این که تنها راه تامین نیروهای مناسب و با کیفیت برای آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است آمادگی این اداره کل برای هرگونه همکاری را اعلام کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش عالی آموزش و پرورش دانشجو سیستان و بلوچستان نیروی انسانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز آموزش و پرورش از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تأمین شود

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش برای نیازهای آموزش و پرورش از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید صورت گیرد که اصولاً برای شغل معلمی و تدریس، آموزش می‌بینند.

جواد قناعت، امروز شنبه ۲۵ فروردین در نشست خبری شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: انتظار می‌رود هفته بزرگداشت مقام معلم بهتر از سال‌های گذشته و با برنامه‌های متنوعی علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌ها نیز برنامه‌های فاخری در راستای بزرگداشت معلمان برگزار شود.

وی در زمینه اسکان در مدارس در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان بیان کرد: اسکان مسافران در مدارس باید شرایط به گونه‌ای باشد که به سرمایه گذار که یک مرکز اقامتی برای مسافران را تأسیس کرده  از نظر اقتصادی آسیب وارد نشود و ملاحظاتی نیز در این زمینه مد نظر قرار گرفته شود.

قناعت در زمینه موضوع نقل و انتقالات فرهنگیان بیان کرد: در مناطقی که نیاز به نیروی معلم داریم انتقال نیروی انسانی به این نقاط باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه هیچ توصیه‌ای پذیرفته شده نیست.

استاندار خراسان جنوبی در زمینه جنایت اسراییل در بمباران بخش کنسولگری سفارت ایران در سوریه گفت: پاسخ ایران به این جنایت چه مستقیم و چه غیر مستقیم باشد ما تابع نظر و امر ولی فقیه در این موضوع هستیم. طبق قانون و شهر جنگ و صلح و هر برنامه نظامی باید با نظر مقام معظم رهبری باشد.

گفتنی است، در این جلسه مطرح شد که در هفته معلم سال جاری از ۳۸ معلم نمونه استانی و ۴ معلم نمونه کشوری تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است
  • بیش از ۱۴۰۰ مدرسه سیار و کوچ‌رو وجود دارد
  • وزیر کشور: رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم
  • رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم
  • نیاز آموزش و پرورش از طریق فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تأمین شود
  • بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد
  • تبدیل بخشی از زندان رجایی‌شهر به دانشگاه فرهنگیان، مطالبه استان است
  • کمبود اعتبار و فضای آموزشی یکی از مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان