Web Analytics Made Easy - Statcounter

طولابی با تجلیل از تلاش های گروها های جهادی، مردمی وسمن ها در مقابله با ویروس کرونا، گفت: این فعالیت ها ساماندهی و متمرکز خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(18 فروردین) در جلسه کاگروه اجتماعی، افزود: مشارکت های مردمی، گروه های جهادی و سمن ها در ضدعفونی و گند زدایی از مناطق مختلف شهر خرم آباد ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندارخرم‌آباد  اظهار داشت: مردم، سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌ها و نهادهای مختلف در مقابله با بحران کرونا، کمک به مردم و گند زدایی و ضدعفونی از اماکن عمومی و مناطق مختلف شهر خرم آباد همکاری خوبی دارند.

 

وی بیان کرد: به منظور هدفمند شدن اقدامات گروه های جهادی، مردمی و سمن ها، با ساماندهی فعالیت ها و تقسیم کار این مشارکت‌ها به صورت سازماندهی شده ادامه خواهد یافت.

 

طولابی افزود: با سازماندهی فعالیت ها کمک های مادی، معیشتی، آموزشی و خدماتی چون تولید ماسک، مواد ضدعفونی و همچنین طرح های چون گندزدایی و ضدعفونی از مناطق مختلف شهر توسط  نهادهایی همچون سپاه، هیئت های مذهبی، سازمان های مردم نهاد و مجامع خیرین متمرکز خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مناطق آسیب پذیر شهری و مناطق حاشیه نشین برای خدمت رسانی بین نهادهای مذکور معرفی و براساس برنامه ریزی برای توزیع اقلام حمایتی و بهداشتی اقدام می شود.

 

طولابی ادامه داد، در این راستا  هر نهاد و یا موسسه مامور خدمت رسانی به یک منطقه مشخص می شود و در جلسه منظم هفنتگی گزارش اقدامات انجام شده ارائه می شود.

 

فرماندار خرم آباد افزود: بر اساس تصمیم دولت رسته های شغلی مثل کارگران شاغل در مراکز خدماتی همچون هتل ها بیمه بیکاری اسفند، فروردین و اردیبهشت را  دریافت می کنند که برای این امر باید در سامانه bimebikari.mcls.gov.ir نام نویسی کنند.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی ساماندهی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان ؛شهردار خرم آباد گفت:تردد زیادخودروهای میوه فروش در بلوار ولایت خرم آباد بود که طرحی به صورت آزمایشی آغاز شده است.
 داریوش بارانی بیرانوند افزود:طی هفته جاری مشکلات این طرح مرتفع و این ساماندهی تثبیت شود تا هم مردم بتوانند خرید کنند و هم مشکل دستفروشان رفع و تردد خودروها تسهیل شود.
این طرح به صورت آزمایشی اجرا شده است تا در صورت موافقت کامل به صورت دائمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها
  • برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در کاشمر
  • ​آغاز طرح جهادی تلفیق آبزی‌پروری با فعالیت‌های کشاورزی در آذربایجان شرقی