Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@17:33:51 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ دوشنبه، ۱۸ فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۸۳۴

‍‍‍‍‍‍

انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکلی فدراسیون فوتبال مهمترین عنوان این بخش خبری بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، *رئیس کمیته ملی المپیک، تعویق یکساله توکیو ۲۰۲۰ را برای ورزش ایران فرصت دانست.
صالحی امیری گفت: شیوع کرونا و در پی آن تعویق المپیک توکیو باعث شد تا اردوی‌های خود را ادامه دهیم و با آمادگی بیشتری به توکیو برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه چند نفر از ورزشکاران ما مانند حسن یزدانی، حمیده عباسعلی و سهراب مرادی با توجه به مصدومیت، شرایط ایده آلی نداشتند که با تعویق المپیک با خیالی آسوده‌تر تمرین خواهند کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: ایران جزو نخستین کشور‌هایی بود که از‌ای او سی درخواست کرد برای حفظ سلامت ورزشکاران، بازی‌های المپیک به تعویق بیفتد و سپس کشور‌هایی مانند آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و کانادا اینن درخواست را مطرح کردند.
صالحی‌امیری با اشاره به این نکته که بر اساس ارزیابی‌ها ورزشکاران ما حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۰ سهمیه تا المپیک کسب خواهند کرد اضافه کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده در حال حاضر کمیته المپیک از نظر مالی مشکل زیادی ندارد و فردا در ستاد عالی، درباره ادامه پرداخت حقوق یه ورزشکاران المپیکی تا برگزاری رقابت‌ها تصمیم گیری خواهد شد.   صالحی امیری همچنین گفت: سیاست قطعی‌ای او سی برگزاری بازی‌ها در سال ۲۰۲۱ است، اما رئیس کمیته المپیک ژاپن و رئیس برگزاری بازی‌های توکیو معتقدند، ممکن است کرونا تا ۲۰۲۱ هم از منطقه خارج نشود و ما شاید ناچار باشیم آن را به سال ۲۰۲۲ منتقل کنیم.

*پیروزی شطرنج بازان ایران مقابل روسیه در لیگ جهانی آنلاین.
در ادامه این پیکار‌ها و در آخرین دیدار مرحله نخست، تیم ایران مقابل روسیه قرار گرفت و موفق شد در هر سه رقابت بولت، برق آسا و سریع حریف قدرتمند خود را شکست دهد. در این مسابقه بیش از ۳۲ استاد بزرگ از جمله پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و پویا ایدنی از کشورمان برگزار می‌شود.
تیم ایران در دیدار‌های قبلی برابر تیم‌های فرانسه، صربستان، آرژانتین و پرو را به برتری رسیده و مقابل اوکراین و قزاقستان نتیجه را واگذارکرده است.   *کرونا مراسم سالگرد زنده یاد سیروس قایقران را لغو کرد؛ قرار است هزینه های بیست و دومین سالگرد کاپیتان فقید تیم ملی صرف امور خیریه شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی *در تازه‌ترین رده بندی فدراسیون جهانی دو ومیدانی، احسان حدادی با کسب ۱۳۲۲ امتیاز جایگاه چهارم جهان را در پرتاب دیسک به خود اختصاص داد.
نیکولای بودوروف، هروویه میلیچ و شیخ دیاباته که دستمزد ۲ ماه اخیر خود را دریافت نکرده اند، یکماه به باشگاه استقلال برای پرداخت مطالباتشان فرصت دادند.
عبدالله کرمی هافبک سابق تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر کفش‌های خود را آویخت. مصدومیت کهنه کمر علت اصلی بازنشستگی این بازیکن ۳۷ از دنیای فوتبال اعلام شده است.
نایب رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: باقیمانده مسابقات گزینشی المپیک، در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.
همچنین احتمالا مسابقات جهانی سال ۲۰۲۱، پس از المپیک انجام می‌شود.
ورزشگاه استوک مندویل انگلیس بازی‌های پارالمپیک نخستین بار در آنجا برگزار شد اکنون محل بستری ۲۴۰ بیمار مبتلا به کرونا شده است.
بر اساس اعلام باشگاه فوتبال رن فرانسه، برناردو گونزالس- پزشک ۶۰ ساله این تیم، پس از مثبت شدن آزمایش کرونایش، به دلیل نامشخصی خودکشی کرد، این اتفاق درحالی رخ داد که همسر او نیز مبتلا به ویروس کرونا است.
فدراسیون فوتبال مصر از آمادگی اش برای میزبانی جام جهانی فوتبال ۲۰۳۰ خبر داده و اعلام کرده که مصر زیرساخت‌های لازم برای میزبانی این رویداد بزرگ را دارد.   جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر و ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک سه کشور کانادا، مکزیک و ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد.   فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد همکاری خود را با ایوان یووانوویچ، سرمربی تیم ملی این کشور پایان داده است.   ایووانوویچ ۳ ماه پیش هدایت تیم ملی امارات را با قراردادی ۶ ماهه برعهده گرفت که عملا با گسترش کرونا و تعطیلی مسابقات، او هم بیکار شد.     حاشیه های فوتبال جهان: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار ورزشی 14 وسی عناوین بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد

مردانی که از کشورمان در مسابقات کشتی المپیک 2024 حضور خواهند داشت، می توانند برای ایران 6 مدال طلا کسب کنند.

به گزارش طرفداری، احتمال کسب 6 مدال طلا خیلی زیاد نیست اما معیار ما در این عرصه، سابقه کشتی گیران مورد اشاره است.

از 11 مردی که توانسته اند سهمیه المپیک را بگیرند، 6 نفر در سالهای اخیر قهرمان مسابقات جهانی و یا المپیک شده اند. رحمان عموزاد، حسن یزدانی، امیرحسین زارع، محمدرضا گرایی، هادی ساروی و امین میرزازاده مردانی هستند که در سالیان اخیر مدال طلا گرفته اند و می توانند باز هم طلایی شوند. هر چند در سال گذشته از بین این نفرات تنها 2 نفر یعنی امیرحسین زارع و امین میرزازاده در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شده بودند.

65 کیلوی آزاد: رحمان عموزاد قهرمان جهان بزرگسالان

74 کیلوی آزاد: یونس امامی مدال برنز بزرگسالان

86 کیلوی آزاد: حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان بزرگسالان

97 کیلوی آزاد: امیرعلی آذرپیرا

125 کیلوی آزاد: امیرحسین زارع قهرمان جهانی بزرگسالان

60 کیلوی فرنگی: مهدی محسن نژاد

67 کیلوی فرنگی: محمدرضا گرایی قهرمان المپیک و جهانی بزرگسالان

77 کیلوی فرنگی: امین کاویانی نژاد

87 کیلوی فرنگی: علیرضا مهمدی نایب قهرمان جهانی بزرگسالان

97 فرنگی: محمدهادی ساروی قهرمان جهانی بزرگسالان

130 فرنگی: امین میرزازاده قهرمان جهانی بزرگسالان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • دیوید تیلور عددی نبود!