Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@19:42:17 GMT

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به پیشنهاد به دایی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۸۹۷

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به پیشنهاد به دایی

بهرام افشارزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت که پیشنهاد این باشگاه به علی دایی در زمان مدیریت او صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره بحث پیشنهاد باشگاه استقلال به علی دایی برای هدایت تیم استقلال در زمان او و علی نظری‌جویباری اظهار داشت: نظری‌جویباری به استقلال خدمت کرد و شاید او مسائل را بهتر می‌داند، اما این اتفاق در دوران مدیریت من رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دایی اسطوره فوتبال ایران و بهترین گلزن فوتبال ملی بوده است. او به‌عنوان مربی خوب کار کرده و نتایج ارزشمندی گرفته است، اما من به وی پیشنهادی ندادم.

بیشتر بخوانید:

بی‌میلی پیشکسوتان استقلال برای پست‌های مدیریتی

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک درباره شیوع ویروس کرونا نیز تصریح کرد: مردم باید در این شرایط بهداشت فردی را رعایت کنند تا خدای ناکرده اتفاق نیفتد. عدم توجه ممکن است اوضاع را وخیم کند. وقتی شخص رعایت کند و دچار بیماری نشود، دیگران نیز این بیماری را نمی‌گیرند. اگر رعایت نشود، با مشکلات عدید‌ه‌ای روبه‌رو خواهیم شد.

افشارزاده با اشاره به تعویق بازی‌های المپیک 2020 توکیو و یادآوری اینکه صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان پیش‌بینی تعویق این باز‌ی‌ها را می‌کرد، گفت: تعویق زمان برگزاری المپیک صد درصد بهترین تصمیم بود، چرا که هزاران ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کنند که با این شرایط تجمعاتی در سالن‌های مسابقات و غذاخوری اتفاق می‌افتاد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید بهرام افشارزاده علی دایی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت خبری اکسیوس به نقل از مقامات اسرائیلی نوشت در نشست شورای جنگ اسرائیل، برخی وزیران پیشنهاد کردند اسرائیل به صورت فوری، به حمله ایران جواب دهد، اما با مخالفت نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو روبه رو شدند.

براساس این خبر، دو عضو شورای جنگ یعنی بنی گانتس و گادی ایزنکوت پیشنهاد کردند در واکنش به حمله شنبه ایران، اسرائیل واکنش نظامی فوری داشته باشد، اما نتانیاهو این پیشنهاد را رد کرد. هر دو نفر قبلا فرمانده ارتش اسرائیل بودند.  

به گفته مسئولان اسرائیلی، دلیل مخالفت نتانیاهو، تماس تلفنی جو بایدن رئیس جمهور امریکا با او بود.

مقامات آمریکایی گفتند که دولت بایدن به نتانیاهو هشدار داده است تشدید تنش با ایران به منافع ایالات متحده امریکا یا اسرائیل خدمت نمی‌کند. همچنین امریکا از اسرائیل خواسته است در هر اقدام تلافی جویانه "مراقب" باشد.  ایالات متحده نگران است که ادامه ضدحملات می‌تواند باعث تشدید منطقه‌ای گسترده‌تر شود.

این سایت خبری به نقل از مسئولان اسرائیلی افزود: "زمان اندکی بعد از اینکه شورای جنگ اسرائیل متوجه شد ایران حمله را آغاز کرده این دو عضو شورای جنگ، پیشنهاد کردند اسرائیل ضربه فوری نظامی به ایران وارد کند. آنها گفتند هر چه فاصله واکنش نظامی اسرائیل، بیشتر شود کسب مشروعیت بین المللی برای این اقدام، سخت‌تر می‌شود. همچنین به اعتقاد آنها واکنش نظامی فوری اسرائیل، ایران را از حمله دیگری منع می‌کند".

منابع آگاه گفتند: نتانیاهو و دیگر اعضای شورای جنگ، این پیشنهاد را رد کردند، زیرا واضح نبود حمله ایران منجر به آسیب و تلفات در اسرائیل می‌شود یا نه.

یکی از مقامات اسرائیلی هم گفت نتانیاهو در آن زمان می‌خواست منتظر تماس تلفنی از جو بایدن رئیس جمهور امریکا باشد.
منبع اگاه افزود: گزینه‌های مختلفی برای انتقام از ایران وجود داشت، اما مکالمه تلفنی جو بایدن – نتانیاهو آنها را متوقف کرد.

ایران در بامداد روز یکشنبه گذشته، حمله بزرگ پهپادی - موشکی علیه اسرائیل داشت. این حمله، در واکنش به حمله اخیر اسرائیل به ساختمان سفارت ایران در سوریه بود که منجر به شهادت ۷ عضو سپاه از جمله ۳ فرمانده عالی رتبه نیروی قدس سپاه شد.

در این حمله بیش از ۳۰۰ فروند پهپاد و موشک از خاک ایران به سمت خاک اسرائیل شلیک شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| بغض کشتی‌گیر سرشناس ترکید؛ اگر بخواهم حرف بزنم...
  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس