Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@15:11:38 GMT

نخست وزیر انگلیس در بیمارستان همچنان بستری می ماند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۰۹۱۳

نتیجهٔ تست کرونای بوریس جانسون ۱۰ روز پیش مثبت از آب درآمد و نخست‌وزیر انگلیس در روز‌های گذشته همچنان تب و سرفه‌های شدید داشته و در کنفرانس‌های ویدیویی‌اش بریده‌بریده صحبت می‌کرده، امری که باعث شده پزشکان «به‌شکل فزاینده‌ای نگران» سلامت او باشند. با این حال آقای جانسون همچنان مسئولیت ریاست کابینه انگلیس را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار بین الملل-به نوشتهٔ نشریهٔ گاردین، «وخامت بیماری وی بیش از آن بوده که خود یا کابینه‌اش آمادگی پذیرش آن را داشته باشند.» و همچنین پزشکانی که «نگران تنفس او هستند» در روز‌های گذشته بار‌ها او را معاینه کرده‌اند.

از سوی دیگر شبکه روسیا الیوم گزارش داد: بدتر شدن حال نخست وزیر انگلیس پس از ابتلا به ویروس کرونا، توانایی او برای ادامه کار را زیر سوال برده است.  اوضاع در ساختمان شماره ۱۰ منطقه داونینگ استریت لندن، مناسب نیست و سوالاتی درباره آن مطرح شده است که آیا نخست وزیر می‌تواند به کارش ادامه دهد یا نه؟ هفته گذشته دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس، مسئولیت اداره امور دولت را برعهده گرفت و ریاست نهمین نشست فوق‌العاده کمیته عالی امور فوق العاده انگلیس را برعهده داشت. باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر درباره سلامت نخست وزیر انگلیس باشیم. به ویژه که در شرایط فعلی، نقش نخست وزیر اهمیت زیادی دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس ویروس کرونا کرونا جانسون نخست وزیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام از کاندیدا‌های فدراسیون شطرنج که از روز ۱۵ فروردین آغاز شد، سرانجام روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. در حالیکه تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که مهمترین آنها کمال جوانمرد دبیر سابق کمیته پارالمپیک بود، روز چهارشنبه و در آخرین روز ثبت نام ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند تا تعداد کاندیدا‌های ثبت نامی فدراسسون شطرنج به ۱۵ نفر برسد. 

مهمترین اتفاق روز آخر عدم ثبت نام شادی پریدر سرپرست فدراسیون بود. پریدر که در روز آخر برای حضور در انتخابات استعفای خود را اعلام کرده بود، پس از دیدار با وزیر ورزش و مذاکره با وی از تصمیم خود منصرف شد و استعفای خود را پس گرفت تا در انتخابات حضور نداشته باشد. با منتفی شدن حضور پریدر ۱۲ کاندیدای دیگر به فدراسیون مراجعه کرده و برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند. 

بدین ترتیب با وجود حمایت جامعه شطرنج از وی، شادی پریدر که در زمان ریاست حسن تامینی به عنوان نایب رییس فعالیت داشت و از ۲۷ آذر پارسال با حکم وزیر ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، در انتخابات شطرنج حضور نخواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دست رد انگلیسی‌ها به درخواست نتانیاهو علیه سپاه
  • نقش آزمایشگاه‌ها در پیشگیری از بستری‌ بی‌دلیل بیماران در بیمارستان موثر است
  • رشد ۱۷ درصدی انجام آزمایش در آزمایشگاه بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • خیابان‌های دوبی همچنان زیر آب + تصاویر
  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه