Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور و نماینده قوه قضائیه در ستاد ملّی مبارزه با کرونا، در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گزارشی از آخرین جلسه این ستاد ارائه و تأکید کرد که لازم است به حقوق و مزایای جهاد گران سلامت به‌صورت ویژه توجه شود.

وی همچنین متذکر شد که با پیگیری‌های دادستانی کل کشور و همکاری مجموعه‌های ذیربط، عملیات تدفین و تغسیل متوفّیان کرونایی بر اساس فتوای مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته و دادستانی تهران نیز مأموریت یافته به صورت ویژه بر این فرایند نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4893836

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دادستانی کل کشور دادستانی تهران ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهر تهران سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل فاصله گذاری اجتماعی دستگیری سارق روز طبیعت ماسک طبی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را نیز به‌عهده دارد. به گزارش روابط‌‌عمومی رسانه‌ملی، رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به این‌که فرآیندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به‌گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند، گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. ‌جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد. رئیس رسانه‌ملی درخصوص عملکرد رسانه‌ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای جهت پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد. وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و بیان کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تاکنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد.جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه‌ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • پزشکی قانونی : سال گذشته ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند