Web Analytics Made Easy - Statcounter

​پرونده سفر‌های نوروز ۹۹ با تردد هفت میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۸۳ دستگاه خودرو در راه‌های قزوین بسته شد.

به گزارش برنا از قزوین، رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین گفت: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان روز شانزدهم فروردین  امسال ، هفت میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۸۳ دستگاه خودرو در راه‌های این استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ، ۶۸ درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جواد حق لطفی ادامه داد: در این مدت همچنین ناوگان جاده‌ای حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز ۷۳ هزار و ۸۹۵ مسافر را جا‌به‌جا کرد که در مقایسه با ۱۰۴ هزار و ۳۳۲ مسافر جا‌به‌جا شده در نوروز پارسال،  ۲۹ درصد کاهش داشت.


وی با اشاره به اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین به منظور جلوگیری از گسترش ابتلا به کرونا آغاز شده است گفت: در قالب این طرح که برای هر کدا‌م از بخش‌های کشور مسئولیتی مشخص کرده، مبادی ورودی و خروجی استان قزوین جهت جلوگیری از ورود افراد غیربومی و مسافران به داخل استان با هماهنگی پلیس راه مسدود شده است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: با اجرای این طرح که تا 20 فروردین ادامه دارد ، آمار عبور و مرور خودرو‌ها بیش از پیش کاهش پیدا کرده است.


حق لطفی گفت : البته برای قطع کامل زنجیره انتقال کرونا این کاهش تردد کافی نیست و باید سفر‌ها و رفت و آمد‌های غیرضروری به صفر برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سفرهای نوروزی کرونا ویروس کاهش سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی گفت: ترافیک در آزادراه پردیس– تهران محدوده فاز ۲ شهر پردیس سنگین و در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت، روان و بدون مداخله‌های جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه‌داد: ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده شرکت ماموت حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» و در محور شریف‌آباد- تهران محدوده شهرک صنعتی خاوران سنگین و در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع، نیمه سنگین گزارش شده‌است.

یوسفی اضافه‌کرد: محور گشت- سراوان، محور هشتگرد- طالقان، محور جالق- سراوان، محور مهرستان- ایرانشهر، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان، وازک- بلده و پونل- خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ایمن‌سازی محور‌های مواصلاتی بروجن
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • اصلاح ۱۵ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • تردد روان خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد
  • ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل