Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و دومین سال درگذشت کاپیتان ملوانان می گذرد هماره خیل مشتاقان و دوستداران این ورزشکار مردمی همچنان به هربهانه ای بر سر مزار وی جمع می شوند اما امسال مراسم بزرگداشت وی شکلی متفاوت یافت و به دلیل وجود کرونا ستاد بزرگداشت مرحوم قایقران تصمیم گرفت هزینه مراسم صرف کمک به نیازمندان کند.

از اینرو با تهیه 230 بسته حمایتی در قالب سبد کالا ، این بار منش سیروس قایقران را سرلوحه خود قرار داده و همان کردند که او در زمان زندگی انجام می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال بندرانزلی در این رابطه گفت : هرسال به مناسبت سالگرد مرحوم قایقران و با حضور جامعه ورزش، علاقه مندان و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی مراسم یادبود و همایشی برای تجلیل ار برترین های ورزش شهرستان برگزار می شد.

محمود رمضانی افزود : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و مصوبه شورای تامین و ستاد ملی کرونا مبنی بر ممانعت از تجمعات و برگزاری مراسم تحت هیچ شرایط و همچنین با توجه به مشکلات معیشتی اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه از سوی ستاد بزرگداشت قایقران پیشنهاد شد که هزینه مراسم امسال به تهیه سبد حمایتی کالا اختصاص یابد که مورد استقبال پدر مرحوم قایقران قرار گرفت.

وی ادامه داد : 230 بسته حمایتی سبدکالا به ارزش ریالی 25 میلیون تومان تهیه و در حسینیه کلویر بندرانزلی تحویل خانواده قایقران و هیات امنای مسجد شد تا به دست نیازمندان برسد.

فرماندار بندرانزلی هم در مورد این فوتبالیست نامی کشور گفت: منش پهلوانی و روحیه جوانمردی مرحوم قایقران در زمان حیاتش، مثال زدنی بود.

اسماعیل حیدری آزاد اظهار کرد: امروز نیز همین روحیه جوانمردی قایقران است که باعث می شود مردم پس از گذشت دو دهه از فراق او همچنان در مراسم تولد و وفات به یادش باشند و به یاد اسطوره شهرشان کارهای خیر انجام دهند.

وی با بیان اینکه مرحوم قایقران موفقیت‌های ارزشمندی در طول حیاتش کسب کرد و امروز هر چند کاپیتان شماره 9 ملوانان در بین مردم انزلی و در این تیم پرافتخار حضور ندارد اما مردم و مسئولان در کنار هم از تیم محبوب ملوان که یادگار این اسطوره فوتبال است با جان و دل محافظت کرده و از آن حمایت می کنند و قطعا تلاش های کلیه مسئولان و حمایت های بی دریغ هواداران ملوان بندرانزلی برای رهایی این تیم پرافتخار از مشکلات بر هیچ کس پوشیده نیست .

پژمان نوری کاپیتان اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که این روزها مدیرعامل باشگاه ملوان است به خبرنگار ایرنا گفت: ما ادامه دهنده راه و منش پهلوانی سیروس قایقران هستیم و به طور قطع او هم اگر قایقران زنده بود کمک به نیازمندان را بر هر کاری ترجیح می داد.

وی افزود: سیروس قایقران همیشه مردمدار بود و مردم شهرش و کشورش را دوست داشت و در زمان حیاتش همگان از هم نشینی با سیروس قایقران لذت می بردند وبه خاطر همین ویژگی هاست که مرحوم قایقران همواره در دل مردم انزلی و گیلان و در سطح کشور جاودانه مانده و وقتی اسم مرحوم قایقران به زبان می آید فقط مرام و معرفت این اسطوره فوتبال است که بر ذهن ها تداعی می شود.

برچسب‌ها بندرانزلی ویروس کرونا کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی ویروس کرونا کمک های مردمی بندرانزلی ویروس کرونا کمک های مردمی سیروس قایقران مرحوم قایقران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس

به گزارش قدس آنلاین، یوسف علوی امروز، ۲۹ فروردین با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکوات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان گفت: تاکنون در استان  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان(نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق
  • (تصاویر) مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شیخ هادی قدس
  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس