Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@00:26:02 GMT

دستگیری زوج سارق در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۱۳۸

دستگیری زوج سارق در لاهیجان

فرمانده انتطامی لاهیجان از دستگیری زوج سارق با 7 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ قاسم جانعلی پور با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در مناطق روستایی شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیر ی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتطامی با بیان اینکه تحقیقات در این زمینه  با پایش محسوس و نامحسوس مناطق مختلف لاهیجان آغاز شد، افزود: ماموران پاسگاه انتطامی لیالستان حین گشت زنی به یکدستگاه خودروی سواری پراید که در حاشیه جاده متوقف شده بود، مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی دقیق، یک زن و مرد در حال سرقت سیم برق مشاهده و دستگیر گردیدند.

سرهنگ جانعلی پور با اشاره به اینکه متهمان زن و شوهر بودند، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان به 7 فقره سرقت سیم برق در شهرستان لاهیجان اعتراف کردند.

فرمانده انتطامی شهرستان لاهیجان در پایان با اعلام اینکه متهمان 48 و 43 ساله به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت، در صورت برخورد با هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد