Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:50:43 GMT

۱۱۰ واحد صنفی متخلف تهران در ۲۴ ساعت گذشته پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۲۴۴

۱۱۰ واحد صنفی متخلف تهران در ۲۴ ساعت گذشته پلمب شد

جانشین پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمب ۱۱۰ واحد صنفی متخلف در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ ذوالفقار برفر از پلمب تعدادی واحد صنفی متخلف در 24 ساعت اخیر خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از ابتدای اجرای طرح تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مأموران ادارات نظارت بر اماکن عمومی پایگاه‌های ده‌گانه پلیس امنیت تهران بزرگ با همکاری اتاق اصناف در 24 ساعت گذشته از یک هزار و 240 واحد صنفی در شهر تهران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: در این رابطه به متصدیان بیش از یک هزار واحد صنفی تذکر داده شد و 110 واحد صنفی نیز پس از محرز شدن تخلفات صورت گرفته به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی و همچنین بی‌توجهی به مصوبات طرح سراسری فاصله‌گذاری اجتماعی پلمب شدند.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از متصدیان صنوفی که پلیس را در این طرح همراهی کردند، از شهروندان خواست با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن 110، پلیس را در تأمین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

بازداشت مأمور قلابی حین پلمب واحد صنفی!واحدهای پلمب شده در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر از چه صنفی بودند؟

انتهای پیام/

 

 

R1370/P/S2,21,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس 110 پلیس بهداشت و درمان ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس 110 پلیس امنیت واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران