Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی سپاه فجر گفت:نیروهای بسیج فارس همزمان با بروز بیماری کرونا در سطح کشور به حالت آماده‌باش درآمدند و تا امروز به صورت فعال در کنار کادر بهداشت و درمان استان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس آئین هم‌اندیشی قرارگاه سلامت و اعضای گروه‌های جهادی بسیج استان فارس با حضور سردار یداله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر، جمعی از نمایندگان سازمان‌ها و نهادها، مسئولان سپاه فجر و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر شیراز با هدف هم‌افزایی بین سازمانی و بررسی آخرین وضعیت استان به میزبانی سپاه فجر فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه استان فارس در موضوع هم‌افزایی و هماهنگی بین سازمانی در مقابله با بیماری کرونا یکی از استان‌های موفق کشور بوده است، گفت: حوزه سلامت یکی از موضوعات حساس و حیاتی برای کشور و جامعه است و برای تامین سلامت مردم نباید از هیچ تلاش و اقدامی چشم‌پوشی شود.

وی با تاکید بر اینکه حمایت، پشتیبانی همه جانبه و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی رسالت مهم مسئولان فارس در برهه حساس کنونی است، گفت: تامین نیاز کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده و پشتیبانی از گروه‌های جهادی بسیج که در رویارویی مستقیم با بیماری فعالیت می‌کنند تاثیر به سزایی در مدیریت و کنترل موفقیت‌آمیز بیماری کرونا دارد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه ظرفیت‌های موجود در سپاه فارس برای مقابله با بیماری کرونا در اختیار مردم است، خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج فارس همزمان با بروز بیماری کرونا در سطح کشور به حالت آماده‌باش درآمدند و تا امروز به صورت فعال در کنار کادر بهداشت و درمان استان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در راستای تامین نیاز استان به اقلام و مواد بهداشتی جهش بسیار خوبی در حوزه تولید این محصولات صورت پذیرفته است، گفت: با افزایش تولید اقلام بهداشتی در کارخانه‌ها و همچنین هم‌افزایی توان گروه‌های جهادی بسیج در این حوزه، شاهد افزایش چشمگیر تولید اقلام و محصولات بهداشتی موردنیاز مردم و کادر درمان استان فارس در سال جهش تولید هستیم.

سردار بوعلی با بیان اینکه جوانان نخبه فارس در حوزه تولید اقلام بهداشتی عملکرد درخشانی داشته‌اند، گفت: در بازدید از کارگاه‌های تولید محصولات بهداشتی شاهد نمونه‌های درخشانی از تفکر جهادی و بروز خلاقیت بودم و به عنوان نمونه دستگاه نیمه اتوماتیک تولید ماسک با ظرفیت 80 عدد در دقیقه توسط جوانان نخبه استان در یکی از صنایع بومی فارس طراحی و راه‌اندازی شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با تجلیل از زحمات و تلاش‌های گروه‌های جهادی بسیج و کادر بهداشت و درمان استان فارس، گفت: گروه‌های جهادی بسیج علاوه بر تولید اقلام بهداشتی، در حوزه ضد عفونی اماکن و معابر به صورت فعال حضور دارند، قشر تخصصی بسیج جامعه پزشکی در خط مُقدم مقابله با بیماری کرونا در حال نقش‌آفرینی بوده و سایر بسیجیان داوطلب نیز به صورت شبانه‌روزی در ایستگاه‌های غربالگری واقع در ورودی‌ها و سطح شهرها و فرآیند توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به فعالیت مشغول هستند.

سردار بوعلی خطاب به مسئولان نهادها و نمایندگان گروه‌های جهادی گفت: سپاه فجر برای تسهیل مشکلات واحدهای تولید اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و همچنین پشتیبانی از گروه‌های جهادی بسیج آمادگی کامل را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سپاه بیماری سلامت جانشین فرماندهی سپاه فجر مقابله با بیماری کرونا تولید اقلام بهداشتی گروه های جهادی بسیج بیماری کرونا درمان استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن مردم به دستگاه‌های دولتی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا صبح امروز _دوشنبه ششم فروردین _ در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت سال جدید اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر چیزی در قالب هنر بیاید ماندگار می‌شود. اصفهان در سال ۷۵ کنگره داشت، دومین کنگره سراسری کشور بود که از آن کنگره آثار هنری‌اش باقی مانده است.

وی افزود: شهدایی که رفتند و شهید شدند کاری بزرگ‌تر از هنر کردند، کاری ماندگار که عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

فدا تصریح کرد: نفوذ و تأثیر انقلاب اسلامی در منطقه ثمره خون شهداست شهیدانی که از همه اقشار و قومیت‌ها هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان داشت: مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن مردم به دستگاه‌های دولتی است.

وی با اشاره به این که مردم هر کجا به میدان آمدند دگرگون کردند، در جنگ، اربعین، کرونا، سیل، زلزله و اتفاقات مختلف آمدند و دگرگون کردند اظهار داشت: کنگره ملی شهدای اصفهان مردمی است و در نمایشگاهی که محضر رهبر معظم انقلاب ارائه می‌شود باید دستاوردهای کنگره برای مردم اصفهان و هنر اصفهان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ارائه گردد.

فدا در ادامه افزود: مکان برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدا هم در میدان تاریخی امام خمینی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عنوان داشت: اصفهان استان اولین‌هاست، اولین شهری که حکومت نظامی بوده، اولین شهدای راه انقلاب، اولین استانی که به نسبت جمعیت بیشترین شهید را دارد، بیشترین شهید دانش‌آموز، روحانی، کارگر، کارمند و ورزشکار را دارد، اولین استانی است که شهید در بوسنی دارد (شهید رسانه)، اولین گروهی که در سال ۵۸ امام فرمود بروند جنگ، اصفهان است.

کد خبر 739182

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است