Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن مدبری از دومین مرحله توزیع مواد ضد عفونی و ماسک های بهداشتی بعد از انتشار بیماری کرونا در بین کارکنان نیروگاه مفتح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن مدبری٬ معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به دومین مرحله توزیع مواد ضدعفونی بین کارکنان نیروگاه اظهارکرد: با توجه به لزوم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اهمیت سلامت کارکنان نیروگاه شهید مفتح و خانواده های کارکنان، دومین مرحله توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در بین کارکنان این نیروگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست مدیر عامل محترم نیروگاه افزود: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا در بین پرسنل و خانواده های آنها در اولویت کارهای نیروگاه قرار گرفته است.

مدبری بیان کرد: در دومین مرحله از توزیع محلول ضدعفونی کننده بیش از یک هزار بطری یک لیتری محتوی مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و همچنین ۳۵۰۰ عدد ماسک به خانواده های کارکنان اهداء شده است.

معاون مالی و پشتیبانی نیروگاه شهید مفتح در دامه تصریح کرد : پیش از این و در مرحله اول نیز تعداد هزار بطری یک لیتری محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در بین کارکنان توزیع شده است.

مدبری خاطر نشان کرد: نیروگاه شهید مفتح علاوه بر تولید برق پایدار و مطمئن، در عرصه مقابله با ویروس کرونا در کنار هموطنان عزیز ایستاده است و در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود بیش از هزاران لیتر محلول ضدعفونی کننده را در بین مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین ادارات و سازمان ها توزیع کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محلول ضدعفونی کننده دومین مرحله توزیع نیروگاه شهید مفتح کارکنان نیروگاه بین کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • دومین کاروان حمایتی کمک به سیل‌زدگان بلوچستان قرارگاه قدس توزیع شد
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی