Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:58:18 GMT

۴۴۶ فقره پرونده تخلف در تعزیرات همدان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۳۲۷

۴۴۶ فقره پرونده تخلف در تعزیرات همدان تشکیل شد

علیرضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۱۴۰ تیم در قالب طرح نوروزی ۶۷۸ مورد بازرسی از صنوف مختلف همدان انجام دادند که منجر به تشکیل  ۲۲۷ پرونده برای متخلفان شد.

وی اضافه کرد: نتیجه رسیدگی به پرونده متخلفان طرح نوروزی توسط تعزیرات حکومتی جریمه ۳۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی متخلفان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ادامه داد: همچنین در جریان طرح کرونا،  ۱۵۵ تیم مشترک پس از بازرسی های صورت گرفته ۲۱۹ واحد متخلف را شناسایی کردند.

حسن پور بیان کرد: صنف تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی فروشی بیشترین میزان تخلف را داشتند و فراوانی تخلف از نوع گرانفروشی و تقلب بوده است که در نهایت واحدهای متخلف به پرداخت بیش از ۱۶۹ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح های پیش بینی شده در زمینه کرونا موجب کشف بیش از ۱۷۰ هزار عدد انواع دستکش و ماسک، ۶۷ لیتر الکل، مقادیری اسپری و محلول ضدعفونی کننده شد که در این راستا ۶ واحد صنفی متخلف توسط تعزیرات حکومتی پلمب شدند. 

حسن پور اظهار داشت: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir  سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش های مردم درباره تخلف های احتمالی است.

 سال گذشته ۱۶ هزار ۶۳۵ پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان همدان رسیدگی و مختومه شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان تخلفات مالی سازمان تعزیرات حکومتی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان تخلفات مالی سازمان تعزیرات حکومتی ویروس کرونا همدان تخلفات مالی سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده نگهداری و فروش ۲ هزار و ۵۶۰ کیلوگرم شکر خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۶۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای یک کارخانه قند در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و رعایت نشدن ضوابط اختصاصی کالاهای اساسی، تخلف انتسابی را محرز و با توجه به موجود نبودن شکرها، متهم را به پرداخت هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بررسی از این کارخانه، گزارش تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081144

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد