Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام افشارزاده درباره بحث پیشنهاد باشگاه استقلال به علی دایی برای هدایت تیم استقلال در زمان او و علی نظری‌جویباری اظهار داشت: نظری‌جویباری به استقلال خدمت کرد و شاید او مسائل را بهتر می‌داند، اما این اتفاق در دوران مدیریت من رخ نداده است.

وی افزود: دایی اسطوره فوتبال ایران و بهترین گلزن فوتبال ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به‌عنوان مربی خوب کار کرده و نتایج ارزشمندی گرفته است، اما من به وی پیشنهادی ندادم.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک درباره شیوع ویروس کرونا نیز تصریح کرد: مردم باید در این شرایط بهداشت فردی را رعایت کنند تا خدای ناکرده اتفاق نیفتد. عدم توجه ممکن است اوضاع را وخیم کند. وقتی شخص رعایت کند و دچار بیماری نشود، دیگران نیز این بیماری را نمی‌گیرند. اگر رعایت نشود، با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهیم شد.

افشارزاده با اشاره به تعویق بازی‌های المپیک 2020 توکیو و یادآوری اینکه صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان پیش‌بینی تعویق این بازی‌ها را می‌کرد، گفت: تعویق زمان برگزاری المپیک صد درصد بهترین تصمیم بود، چرا که هزاران ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کنند که با این شرایط تجمعاتی در سالن‌های مسابقات و غذاخوری اتفاق می‌افتاد.

256 43

کد خبر 1373552

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی دایی باشگاه استقلال بهرام افشارزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر پس از مراسم واگذاری باشگاه استقلال به مالک جدید، اظهار داشت: این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۰، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم)
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!