Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@07:41:42 GMT

یوونتوس برای جذب پوگبا ۳ بازیکنش را قربانی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۴۰۷

یوونتوس برای جذب پوگبا ۳ بازیکنش را قربانی می‌کند

مدیران باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین حاضر هستند سه بازیکن خود را قربانی کنند. ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس به منظور بازگرداندن پل پوگبا از منچستریونایتد به تورین ممکن است سه بازیکنش را در این راه قربانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای این هافبک فرانسوی مطرح شده و گفته می‌شود دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید نسبت به جذب وی علاقه‌مند هستند، این در حالی است که به نظر می‌رسد او در پایان فصل اقدام به  ترک اولدترافورد خواهد کرد.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا مدعی شد باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین مصمم است، برای همین حتی حاضر است سه بازیکن خود را بفروش برساند تا از این طریق هزینه جذب هافبک تیم ملی فرانسه را تأمین کند.

بر اساس این گزارش، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس سخت در تلاش برای یافتن راهکاری برای بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین با کمترین هزینه ممکن است. با توجه به شرایط اقتصادی یوونتوس در نتیجه شیوع ویروس کرونا، این باشگاه باید بودجه این کار را از طریقی دیگر فراهم کند.

یکی از بازیکنانی که ممکن است قربانی این ماجرا شود میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بانوی پیر است که مائوریتزیو ساری همین حالا هم رودریگو بنتانکور را به‌عنوان جانشین او در اختیار دارد. فدریکو برناردسکی، مهاجم ایتالیایی بانوی پیر هم نفر دومی است که به درهای خروجی باشگاه یوونتوس نزدیک است، این در حالی است که دژان کولوسفسکی از تابستان به ترکیب یووه اضافه می‌شود. داگلاس کاستا هم گزینه سوم برای جدایی از بانوی پیر به منظور هموار شدن مسیر بازگشت پوگباست.

یوونتوس در حالی در تلاش برای بازگردان این هافبک فرانسوی به تورین است که مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا اخیراً گفته بود قصد دارد بازیکنی بزرگ را به رئال مادرید ببرد و همین شایعه پیوستن پوگبا به کهکشانی‌ها را قوت بخشید.

پیام پوگبا به هواداران منچستریونایتد: می‌خواهیم برای کسب جام‌ها به میادین بازگردیم

پوگبای 27 ساله که تنها یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد رئال مادرید یوونتوس پل پوگبا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد رئال مادرید یوونتوس پل پوگبا منچستریونایتد رئال مادرید یوونتوس پل پوگبا باشگاه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو

یوونتوس در پایان فصل جاری با ساندرو خداحافظی می‌کند و از همین حالا به فکر یافتن جایگزینی برای او افتاده‌است

طرفداری | قرارداد الکس ساندرو با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این مدافع برزیلی پس از نزدیک به 9 سال، بیانکونری را ترک خواهد کرد.

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، یوونتوس برای جانشینی ساندرو، وندل 30 ساله را زیر نظر گرفته‌است. وندل از سال 2021 برای پورتو توپ می‌زند و در فیفادی اخیر برای اولین بار به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شد. او در جدال‌های برزیل با انگلیس و اسپانیا، 90 دقیقه برای سلسائو به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی را هم به نمایش گذاشت. وندل در فصل جاری 26 بازی برای پورتو انجام داده و آمار 4 گل و 3 پاس گل را به ثبت رسانده‌است. قرارداد این بازیکن با باشگاه پرتغالی در سال 2025 به اتمام می‌رسد و او از سوی وبسایت ترنسفرمارکت، 5 میلیون یورو ارزش‌گذاری شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • نیم‌‌نگاه دورتموند به وضعیت دین هویسن؛ جانشین متس هوملس از یوونتوس می‌آید؟