Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@19:10:14 GMT

رونمایی هوآوی از قابلیت شارژ هوشمند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۱۴۴۸

رونمایی هوآوی از قابلیت شارژ هوشمند

هوآوی قابلیت جدیدی را به رابط کاربری EMUI اضافه کرده که با یادگیری رفتار کاربر و به مدد فناوری هوش مصنوعی، باعث افزایش عمر باتری و ارتقا عملکرد آن می‌شود.


امروزه گوشی‌های هوشمند تبدیل به ابزاری تاثیرگذار در زندگی دیجیتال ما شده‌اند. در دوران فعلی که یک بیماری فراگیر و با ابعادی جهانی بر زندگی ما سایه افکنده است، کاربران بسیاری مجبور شده‌اند تا وقت بیشتری را در منزل بگذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت، استفاده از گوشی‌های هوشمند رشد محسوسی داشته و به همین نسبت تعداد دفعات شارژ گوشی نیز افزایش پیدا کرده است. در حالی که تکرار فرآیند شارژ و تخلیه باتری، امری مضر برای سلامت باتری است.

در این راستا و به منظور افزایش طول عمر باتری، هوآوی قابلیت جدیدی را رونمایی کرده که «حالت شارژ هوشمند» یا Smart Charging Mode نام دارد. این قابلیت که در حال حاضر در گوشی‌های هوشمندی نظیر سری Huawei Mate 30 در اختیار کاربران قرار گرفته، در رابط کاربری EMUI ادغام شده و به تدریج برای مدل‌های دیگر نیز عرضه خواهدشد.
یکی از عواملی که تأثیر مستقیم بر روی عملکرد باتری دارد، شارژ شدن بیش از حد آن است. اگر می‌خواهید باتری گوشی هوشمند شما حتی پس از استفاده بلند مدت و شارژهای پیاپی نیز سالم باقی بماند، از قرار دادن گوشی در شارژ به مدت طولانی بپرهیزید.


قابلیت جدید شارژ هوشمند در محصولات هوآوی سلامت باتری گوشی شما را با بهره‌بردن از فناوری هوش مصنوعی تضمین می‌کند. با فعال‌سازی این حالت حتی در صورتی که گوشی برای مدت طولانی به شارژر متصل باشد باتری آن، فراتر از زمان مورد نیاز شارژ نخواهد شد و قابلیت شارژ هوشمند هوآوی اجازه نمی‌دهد باتری برای مدت طولانی به صورت شارژ شده، همچنان متصل به شارژر باقی بماند.


با فعال‌سازی این قابلیت، در هنگام شارژ باتری و در هنگام شارژ، با رسیدن میزان شارژ به ۸۰ درصد، فرآیند پرشدن باتری با سرعت پایین‌تری ادامه پیدا می‌کند. هوش مصنوعی موجود در این نرم‌افزار رفتار کاربر در استفاده از گوشی و روش شارژ کردن باتری آن را به مرور زمان فرا گرفته و زمان و سرعت بهینه برای رسیدن گوشی به شارژ 80 درصد را محاسبه می‌کند. بنا بر تحقیقات متخصصان هوآوی، باتری‌های لیتیوم یونی از استانداردهای متفاوتی در طول عمر برخوردارند.

البته اگر مایلید باتری شما با همان سرعت سابق و بیشتر از ۸۰ درصد شارژ شود، کافی است این قابلیت را از بخش تنظیمات گوشی غیرفعال کرده و سپس با پر شدن باتری مجددا آن ‌را فعال کنید.
بنا بر اعلام هوآوی EMUI Smart Charging Mode تاثیر چشمگیری بر روی عمر باتری گوشی‌های هوشمند خواهد داشت. این قابلیت به تدریج برای گوشی‌های دیگر هوآوی هم عرضه خواهد شد؛ اما هنوز زمان دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است.


پس از دریافت این قابلیت کافی است به بخش تنظیمات (Setting) گوشی هوشمند خود مراجعه کرده با انتخاب بخش باتری (Battery)، گزینه تنظیمات بیشتر برای باتری (More Battery Setting) را انتخاب و گزینه Smart Charging Mode را فعال کنید.

لینک کوتاه: asriran.com/0031sX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هوآوی شارژ هوشمند گوشی های هوشمند شارژ هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس، با طراحی زیبا و قدرتمند، یک گوشی هوشمند به‌حساب می‌آید که توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اپل در سپتامبر ۲۰۲۱ از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشت. آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگی‌های جدیدی را چون پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای که تاکنون در آیفون دیده‌اید، صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMotion، جهش عظیم در عمر باتری، سریع‌ترین تراشه در گوشی‌های هوشمند یعنی A15 Bionic، تجربه پیشرفته 5G و موارد دیگری که در نقد و بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس به آن خواهیم پرداخت، ارائه کرده است.

مشخصات آیفون ۱۳ پرو مکس از نظر نرم افزار

آیفون ۱۳ پرو مکس سیستم عامل iOS 15 (نسخه ارائه شده اولیه) را اجرا خواهد کرد که دنیای نرم افزاری متفاوت و جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پیش از اینکه در رابطه با مشخصات فنی آیفون ۱۳ پرو مکس از نظر نرم افزار صحبت کنیم باید بگوییم که هر آیفون جدید، نسخه جدیدی از iOS را به ارمغان می‌آورد.

امسال نوبت iOS 15 است که ببینیم چه چیزهایی برای ارائه دارد! از قابلیت‌های نوین نسل جدید سیستم عامل اپل می‌توان به طراحی مجدد نوتیفیکیشن‌ها، قابلیت focus برای کاهش حواس پرتی، تشخیص متن در تصاویر، ویژگی‌های حریم خصوصی اشاره کرد.

برنامه‌های Safari ،Maps ،Weather و Notes نیز در این نسخه از سیستم عامل آیفون ۱۳ پرو مکس دوباره طراحی شده‌اند. از دیگر قابلیت‌های آیفون ۱۳ پرو مکس نیز می‌توان به قابلیت شخصی سازی آلبوم‌ها در گالری و اضافه شدن برنامه‌های جدید اشاره کرد. نکته جالب دیگر در آیفون ۱۳ پرو مکس تطبیق رفرش ریت صفحه با حرکات انگشت شما است که هنگام وب گردی حسابی به کارتان می‌آید و این رابط کاربری را روان‌تر از همیشه کرده است.

مشخصات آیفون ۱۳ پرو مکس از نظر سخت افزار

در هسته اصلی آیفون ۱۳ پرو مکس تراشه A15 Bionic اپل قرار دارد که عملکرد بهتری را نسبت به مدل‌های پیشین سال گذشته ارائه داده است. این تراشه با ۱۵ میلیارد ترانزیستور و گرافیک جدید و قابلیت‌های هوش مصنوعی ساخته شده است. ترانزیستورها عناصر اصلی مدار هستند که داده‌ها را بر روی تراشه‌ها پردازش و ذخیره می‌کنند و تعداد آن‌ها امسال به طور قابل توجهی بیشتر از ۱۱.۸ میلیارد تراشه A14 آیفون‌های سال ۲۰۲۰ است. با این حال پیشرفت در کوچک کردن اندازه تراشه در سال‌های اخیر کند شده و تراشه آیفون ۱۳ پرو مکس هنوز با همان فناوری ۵ نانومتری سابق باقی مانده است.

تراشه A15 همانند نسخه‌های قبلی خود دارای دو هسته پردازشی با کارایی فوق‌العاده بالا برای مهمترین کارها و چهار هسته برای کارهای پس زمینه است که می‌توانند بدون مصرف زیاد باتری کار کنند. اپل ادعا می‌کند این هسته‌ها به نسبت قبل سریع‌تر هستند و همراه با واحد پردازش گرافیکی جدید (Apple GPU) با ۵ هسته از موتور عصبی (Neural) برای بهبود کارهای هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و پردازشگر سیگنال تصویر عملکردی عالی دارد.

آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از قدرتمندترین‌ها در زمینه بازی کردن در نظر گرفته می‌شود و به راحتی از پس مدیریت کردن گیم‌های گرافیکی برمی‌آید. اگر هم شما جز طرفداران بازی پابجی یا کالاف هستید، باید بگوییم که با این محصول می‌توانید این قبیل گیم‌ها را در بالاترین تنظیمات، بدون افت کیفیت یا لگ اجرا کنید. به عنوان مثال، بازی کالاف در آیفون ۱۳ پرو مکس در گرافیک بسیار بالا و فریم‌ریت اولت را به خوبی اجرا می‌شود.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گرافیک سنگین جهانی که برای تست قدرت گوشی‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد، Genshin Impact نام دارد. آیفون ۱۳ پرو مکس قادر است این گیم را در گرافیک بالا و فریم ریت 60FPS به اجرا درآورد. در تستی که از این بازی به عمل آمده، در ۱۰ دقیقه اول سرعت فریم ثابت مانده، اما بعد از آن به ۵۰ رسیده است. دلیل این اتفاق، حالت ذخیره نیروست که مصرف باتری را محدود می‌کند. البته توجه داشته باشید که در طول این بازی، سرعت رفرش صفحه روان بوده و آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند به عنوان یک گیمینگ ایده‌آل در نظر گرفته شود.

تراشه Apple A15 Bionic
امتیاز کلی ۹۳
لیتوگرافی 5nm
امتیاز در بنچمارک انتوتو ۸۰۲۱۵۹
امتیاز در بنچمارک گیکبنچ: تک‌هسته / چندهسته ۱۷۴۸ / ۴۷۱۲
GPU Apple GPU (5-core graphics)
امتیاز عملکرد تراشه در گیم ۸۹
مودم 5G ✔️

یکی از مهمترین ویژگی‌های تراشه جدید آیفون ۱۳ پرو مکس سرعت آنست که می‌تواند تا ۱۵.۸ تریلیون عمل در ثانیه را انجام دهد. موتور جدید Neural به Siri در تبدیل پیشرفته نوشتار به گفتار کمک می‌کند و امکان نوشتن سریع متن زنده را فراهم می‌کند. A15 Bionic همچنین دارای یک موتور نمایشگر و یک رمزگذار ویدئویی جدید به همراه یک ماژول جدید محفظه امن است. پیشرفت‌های عمده‌ای هم در بخش پردازش سیگنال تصویر وجود دارد. با توجه به این مشخصات آیفون ۱۳ پرو مکس در سخت افزار جای تعجب نیست که آیفون ۱۳ پرو مکس قیمت بالایی داشته باشد.

همچنین گواهینامه IP68 برای گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس گرفته شده و این یعنی که آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند تا عمق ۶ متر به مدت ۳۰ دقیقه دوام آورد و همچنین در برابر ورود گرد و غبار مقاومت شدیدی از خود نشان می‌دهد. آیفون ۱۳ پرو مکس در ظرفیت‌های رم و حافظه متفاوت به بازار عرضه می‌شود، شما می‌توانید مدل مورد نظر خود را از بین کانفیگ‌های ۱۲۸/۸, ۲۵۶/۸, ۵۱۲/۸ و ۱ ترابایت انتخاب کنید، بدیهی است که هرچه ظرفیت بیشتر باشد قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس هم بیشتر است.

طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس

تفاوت زیادی بین آیفون‌های امسال و مدل‌های سال گذشته وجود ندارد، اما خوشبختانه به لطف بکارگیری متریال درجه یک و مرغوب، طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس به گونه‌ای شیک و به روز است که تا سال‌ها این محصول را به عنوان یک آیفون پرچمدار در نظر بگیریم. اندازه صفحه نمایش و وضوح تصویر یکسان است، تنها تفاوت در قطر آنهاست به نحوی که آیفون ۱۳ پرو مکس ۳ میلی‌متر نسبت به همتای سابق خود ضخیم‌ترست (۱۶۰.۸ × ۷۸.۱ × ۷.۷ میلی متر با وزن ۲۴۰ گرم) و طراحی گوشی هم همان صفحه باریک شیشه‌ای مات با فولاد ضد زنگ به همراه روکش زیبا و مقاوم در برابر سایش و خوردگی است.

البته با یک گزینه رنگ جدید! آبی کمرنگ و جذاب بعلاوه رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای از جمله آپشن‌های رنگی ارائه شده توسط اپل هستند که با استفاده از لایه‌های متعددی از سرامیک فلزی در مقیاس نانومتر روی سطح اعمال شدند تا جلوه‌ای خیره‌کننده و بادوام داشته باشد. ناگفته نماند که هرکدام از رنگ‌ها جذابیت خاص خود را دارند و انتخاب رنگ گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند تبدیل به یک چالش سخت برای شما شود.

از آنجایی که ناچ این گوشی، بزرگ‌ترین تغییر آن در قسمت طراحی محسوب می‌شود، احتمالاً در مورد جزئیات آن کنجکاو هستید؛ به همین دلیل اندکی ریزبینانه‌تر به آن نگاه می‌کنیم. کارشناسان اپل از طراحی محصولات خود راضی هستند و ترجیح می‌دهند تا جای ممکن هیچ ریسکی در این زمینه نکنند، اما انتقادهای فراوان کاربران باعث شد بالاخره بعد از چند سال تغییراتی در ناچ آیفون ۱۳ پرو مکس ایجاد کنند. عرض ناچ آیفون ۱۳ پرو مکس نسبت به نسخه پیشین به طرز محسوسی کم‌تر شده، اما نکته‌ای که شاید به آن توجه نکرده باشید، بیشتر شدن ارتفاع آن است.

در واقع ترفندی که کارشناسان برای کوچک کردن ناچ آیفون ۱۳ پرو مکس استفاده کردند، نزدیک کردن اسپیکر مکالمه به لبه پنل و تلاش برای خارج کردن آن از ناچ بوده که باعث افزایش حاشیه اطراف نمایشگر شده است. شاید در کارهای روزانه و عادی متوجه مورد خاصی نشوید، اما موقع تماشای فیلم یا بازی کردن با گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس این موضوع اندکی آزار دهنده است. همچنین استفاده از باتری حجیم‌تر باعث شده این گوشی نسبت به نسخه پیشین خود، حدود ۱۲ گرم سنگین‌تر شود و خوش دستی سابق را نداشته باشد. البته سایز بزرگ و لبه‌های نسبتاً تیز آیفون ۱۳ پرو مکس نیز بی تأثیر نیستند.

به لطف پیشرفت در دوربین Face ID، اپل توانسته این میزان از ناچ را تا ۲۰ درصد کاهش دهد و باریک‌تر از قبل شود. اگر این تغییر از نظر شما هیجان انگیز به نظر نمی‌رسد، به خاطر داشته باشید که این اولین بار از چهار سال پیش است که در ظاهر نمای ناچ شاهد تغییراتی هستیم. این واقعیت که هنوز ناچ وجود دارد و باید تحملش کنیم برای برخی‌ها ناامیدکننده است، اما حداقل این تغییر گامی مثبت در جهت حذف آن است.

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو مکس

بزرگترین ارتقایی که اپل برای ۱۳ پرو مکس نسبت به نسل قبلی در نظر گرفته، نمایشگر است و به عبارتی دیگر می‌توان گفت که این مورد بیشترین تغییر را نسبت به دیگر مشخصات آیفون ۱۳ پرومکس داشته است. آیفون ۱۳ پرو مکس پیشرفته‌ترین صفحه نمایش را در بین همه آیفون‌ها معرفی می‌کند. نمایشگر super Retina XDR OLED با کمک قابلیت پروموشن، از نرخ تازه سازی تطبیقی ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این کار به صورت کاملاً هوشمند انجام می‌شود و متناسب با فضا یا کاری که با آیفون ۱۳ پرو مکس می‌کنید، این رفرش ریت تنظیم می‌شود. البته در صورت نیاز یا انجام بازی می‌توانید رفرش ریت را در بالاترین حد خود تجربه کنید و برای کارهای معمولی و در مواقع عدم نیاز نرخ فریم به حداقل می‌رسد تا در میزان مصرف باتری صرفه جویی شود. غیر از این مورد، نمایشگر ۱۳ پرومکس نسبت به مدل قبلی خود، روشنایی بیشتری نیز دارد که در حالت تطبیقی حداکثر آن به ۱۰۰۰ یا حتی ۱۲۰۰ نیت هم می‌رسد. نمایشگر پرو مکس ۱۳ اندازه ۶.۷ اینچی دارد. این صفحه نمایش جدید هوشمند از پنل OLED عملکرد سریع‌تر و بهتری دارد. همچنین ژست‌های حرکتی، انیمیشن‌ها و عملکردهایی مانند گیم پلی هم روان‌تر انجام می‌شوند. این پنل با اندازه ۸۷.۴% روشن‌ترین صفحه نمایش گوشی‌های آیفون است که با حداکثر ۲۵ درصد روشنایی بیشتر در فضای باز تا ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. البته روشنایی بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نیت متغیر است که باعث می‌شود در محیط‌های پرنور یا کم‌نور ،کیفیت بالایی را تجربه کنید. بنابراین کاربران می‌توانند چه هنگام مرور در وب و چه تماشای فیلم‌های HDR، وضوح، رنگ و کنتراست شگفت انگیزی را تجربه کنند. نمایشگر گوشی اپل ۱۳ پرو مکس با شیشه‌ی سرامیکی مقاوم در برابر خش ساخته شده و با مجهز شدن به پوشش اولفوبیک، بازتاب نور را کاهش داده و رد دست نیز روی آن کم‌تر باقی می‌ماند. آیفون ۱۳ پرو مکس با قابلیت True-tone طیف رنگی گسترده‌ای را نمایش می‌دهد.

باتری آیفون ۱۳ پرو مکس

برای آیفون ۱۳ پرو مکس باتری نسبتاً بزرگی در نظر گرفته شده و با بهینه سازی مصرف انرژی که با یکپارچگی سخت افزاری و نرم افزاری امکان پذیر شده است، عمر باتری به طور شگفت انگیزی بیشتر شده و تمام روز را دوام می‌آورد. دوام و عمر باتری در این گوشی تا دو ساعت و نیم بیشتر از نسخه پیشین پرو مکس بوده و جالب است بدانید گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس بالاترین طول عمر باتری را به نام خود ثبت کرده است. باتری گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس با فست شارژ ۲۰ واتی در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد پر می‌شود و همچنین این باتری توسط USB Power Delivery 2.0 شارژ می‌شود. مگ سیف وایرلس ۱۵ واتی و فست شارژ وایرلس مغناطیسی Qi با ولتاژ ۷.۵ وات هم برای آن در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید تا ۹۵ ساعت بی‌وقفه به موزیک گوش دهید و تا ۲۸ ساعت بی‌وقفه فیلم ببینید و همچنان آیفون ۱۳ پرو مکس در دستتان روشن باشد.

دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس با سنسورها و لنزهای جدید برای هر سه دوربین پشتی طراحی شده است. این لنزها برای کار بدون نقص، با سیستم عامل اختصاصی iOS 15 و پردازنده سیگنال تصویر (ISP) در A15 Bionic پشتیبانی می‌شوند. آیفون ۱۳ پرومکس از بهترین سیستم دوربین در آیفون تا به امروز استفاده کرده است. برای اولین بار، حالت شب برای همه لنزهای دوربین آیفون ۱۳ پرو مکس از جمله سنسور تله فوتو استفاده می‌شود و با کمک Smart HDR 4 کاربران می‌توانند انتظار بهبود رنگ، کنتراست و روشنایی سوژه‌ها را حتی در عکس‌های گروهی داشته باشند. این قابلیت حتی در شرایط نوری چالش برانگیز هم باعث می‌شود تصاویر واقعی‌تر به نظر برسند. گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس همچنین ویژگی‌های محبوبی مانند Deep Fusio ،Apple ProRAW و حالت پرتره با روشنایی پرتره (Portrait mode with Portrait Lighting) را ارائه می‌دهد.

تفاوت گوشی‌های اکتیو و نات اکتیو ( Active و Not-Active)

بعضی از گوشی‌ها از نظر تولید کننده‌ی (اپل استور) کشور مبداً، برای صادر شدن به کشور دیگر ممکن است مسائل حقوقی و محدودیت‌هایی داشته باشند به همین دلیل اپل استورهای کشور مبداً، (برای مثال امارات) پلمپ گوشی‌ها را باز و آن‌ها را روشن می‌کنند و سپس آماده صادر شدن به کشوری دیگر می‌شود. به اصطلاح لاک شبکه کشور مبدأ باز می‌شود.

ازاین‌رو تنها پلمپ این گوشی‌ها باز شده، ولی دلیل بر کار کرده بودن آن‌ها نیست و از نظر سخت‌افزاری و نرم افزاری کاملاً با گوشی‌های Not-Active یکسان هستند.
این گوشی‌ها یک بار روشن شده؛ اما در ایران و با کد رجیستری کشور ما فعال‌سازی نشده که نشان دهنده نو بودن گوشی است. در مقابل گوشی‌های نات اکتیو به هیچ عنوان روشن نشده و به صورت پلمپ به دست خریدار می‌رسد. همچنین با چک کردن سریال نامبر گوشی در سایت اپل این پیغام که این دستگاه تا به حال روشن نشده را دریافت خواهید کرد.

مورد دیگری که شاید ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول کرده، تفاوت قیمتی این دو است. باید گفت تنها دلیل تفاوت قیمت، اطمینان از نو بودن گوشی‌های Not-Active است، ولی اگر گوشی خود را از فروشگاه‌های معتبر و با گارانتی معتبر خریداری کنید، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس، ۱۴ پرو مکس و ۱۵ پرو مکس قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس (نات اکتیو)

۱۲۸-۶؛ قیمت از ۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۶؛ قیمت از ۶۳,۳۵۰,۰۰۰ تومان

۵۱۲-۶؛ قیمت از ۷۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان

۱T-۶؛ قیمت از ۹۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس (اکتیو)

۱۲۸-۶؛ قیمت از ۶۲,۲۱۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۶؛ قیمت از ۶۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

۵۱۲-۶؛ قیمت از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

۱T-۶؛ قیمت از ۸۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس (نات اکتیو)

با توجه به بررسی‌ها این مدل در بازار ایران موجود نیست.

قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس (اکتیو)

با توجه به بررسی‌ها این مدل در بازار ایران موجود نیست.

قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس (نات اکتیو)

با توجه به بررسی‌ها این مدل در بازار ایران موجود نیست.

قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس (اکتیو)

با توجه به بررسی‌ها این مدل در بازار ایران موجود نیست.

کد خبر 739211

دیگر خبرها

  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • هر باک بنزین معادل قیمت 9 بار شارژ کامل خودروی برقی!
  • با ۱۰۰ هزار تومان چند بار می‌توان خودروهای برقی را شارژ کرد؟
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • گوشی Oppo A60 چه مشخصاتی دارد؟
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • آیا ما عمر باتری را فدای شارژ سریع در گوشی های موبایل کرده‌ایم؟