Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی بغداد الیوم، «علی سعدون االامی»، نمینده ائتلاف سائرون عراق امروز -دوشنبه- اعلام کرد که همه نمایندگان این ائتلاف در پارلمان در صورت تشکیل جلسه به دولت «عدنان الزرفی»، نخستوزیر مکلف رای اعتماد خواهند داد.

اللامی تاکید کرد: «هیچ مخالفتی در این ائتلاف برای رای اعتماد به دولت الزرفی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «ائتلاف سائرون انتخاب شخصیتی برای پست نخست‌وزیری و فعالیت وی با همه اختیارات را در سایه بحران فعلی کشور ضروری می‌­داند.»

اللامی تاکید کرد که موضع سائرون ثابت است و همه نمایندگان به الزرفی در صورت تشکیل جلسه پارلمان رای اعتماد خواهند داد.

وی گفت که انتقاد «انعام الخزاعی»، نماینده ائتلاف سائرون از الزرفی به برخی نکات در برنامه دولتی ارائه‌شده از سوی او باز می‌­گردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رای اعتماد ائتلاف سائرون الزرفی ائتلاف سائرون رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات بر لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت تأکید کرد و گفت بر اساس قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی ۲۷ پایگاه ملی که قابلیت افزایش براساس تصمیم کارگروه تعامل‌پذیری دارد، احصاء شده است و این پایگاه‌ها هسته‌ی راهبری کشور را چه به لحاظ عملیاتی و چه به‌لحاظ انبارش و تحلیل برعهده دارند.

به گزارش ایسنا، در گذشته جوامع حالت مکانیکی داشتند و برهمین اساس سازوکارهای جامعه‌پذیری و کنترل هنجاری به‌منظور تثبیت نظم اجتماعی کافی بود و متناسب با آن، شعاع اعتماد مورد نیاز محدود بود. اما با پیچیده‌ترشدن جوامع، ناگزیر انواع اعتماد ازجمله اعتماد به دولت و اعتماد به نهادهای سیاسی در بطن نیازهای جامعه خودنمایی می‌کند. اعتماد به‌عنوان کاتالیزوری قوی برای رشد اقتصادی، بهره‌وری، توسعه، نوآوری، موفقیت در سطح سازمانی و کشوری و عوامل رشد، تعمیم داده می‌شود.

امروزه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با ارائه صدها خدمت، مردم را بی‌نیاز از تبادلات کاغذی کرده است و سکوهای داخلی، هر روز نقش پر رنگ‌تری را در اقتصاد دیجیتال کشور به خود اختصاص می‌دهند. در این راستا به تازگی احسان کیانخواه- دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم و ضروری در هوشمندسازی دولت اصلاح، تلفیق، حذف یا افزودن پایگاه‌ها براساس افزایش توان راهبری موثر و هدف‌مند کشور و ارتقا سهولت زندگی و رفع نیازهای مردم است. برخی از این پایگاه‌ها کیفیت داده‌ای لازم را ندارند و هدف سیاست‌گذار از ایجاد این پایگاه‌ را تامین نمی‌کنند.

وی گفت: دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در حال بازتنظیم این جریان داده‌ای و مراکز انبارش مورد نیاز کشور است. بعضا در مقرره‌ها و قوانین و براساس نیاز مقطعی، پایگاه تجمیع داده ایجاد و انبارش داده‌ای تجویز شده است که هم هزینه‌های زیادی را بر دولت تحمیل کرده و هم کارکرد مورد نیاز را ایجاد نمی‌کند.

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات تشریح کرد: باید فارغ از تعصبات دستگاهی این اصلاحات و بازآرایی را رقم زد. دبیرخانه در تلاش است به‌صورت چابک و با کمترین بارتنظیمی این اقدام را به نتیجه برساند؛ این گام مهم به‌هم‌راهی و هم‌دلی دستگاه‌های اجرایی کشور با محوریت افزایش رضایت عمومی و ارتقا کارایی نظام تصمیم‌سازی کشور نیاز دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • گفتگوی بایدن و السودانی درباره پایان دادن به ماموریت نیرو‌های ائتلاف در عراق
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • لزوم معماری داده‌ای همگام با هوشمندسازی دولت
  • پاسخ حماس به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس در غزه منتشر شد
  • ائتلاف فتح: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۷۳ شاهد حملاتی مشابه حملات ایران نبوده است